självförakt

jag hatar mig själv och mitt liv.


hehe, SKOJJJA! LURING, SKÄMTA

ehhhr. bu.. vad gör man?
VARFÖR HAR JAG INGEN SJÄLVDISIPLIN?
nu sitter jag här och är bakis skakis och vill bara gräva ner mig nånstans.
jag skiter i killar nu.
JOMEN DEN HÄR GÅNGEN ÄR DE SANT! totally.

verka gå bra att vara nykter för mig..! eh eh ehe...
ähe. klarade två veckor iaf. de gjode jag bra tycker jag..
plus att jag inte ska dricka nått den här helgen heller, såååw! jag är nöjd ändå.

vaknade som ett litet djur i carros soffa nyss. 
ensam!
kom efter 2 minuters förrvirring på att carro, hennes mamma & hund ( som för övrigt var där inatt när vi kom hem) hade åkt till jävla karlskrona eller nått liknande 07.00 imårse..
haha. kan tänka mig att carro var fin i bilen ......

well. frescher then fresch tänkte jag och skakde runt i lägenheten ett tag med cigg i mungipan på tom mage.
bah. kila ner till pressbyron och köpte is-te och baugette.. åkte hem. drrack varmt te. satt mig här .. ska alldeles snart gå över till jonte på och gotta mig åt alla andra slitna jävlar hos han. hehe..
känna att I'M NOT ALONE... lalal..



igår fanns de tre killar på min vilja-ha-lista.
en försvann med en tjej som var kanske 67 gånger snyggare än mig så där fanns inget att invända.
en raggade jag på alldles för jävla hårt att han vart rädd och nog aldrig mer vill veta av mig.
starkt jobbat linda.
den tredje killen hittade faktiskt MIG för omväxlingens skull.. fråga om jag vill med ut och röka en sväng.
JAWESCHTTTTT sa jag och resten här historia.
NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, så var det inte.
saken var den att mickis kom ut och började snacka big dicks på hög nivå så tillslut visste inte stackarn vad han skulle ta vägen under allt snopp prat.
så han gick. ...
jag ville döda mickis i några år men sen blev vi vänner igen.

så ja, allt slutade i vanlig ordning med att jag och patrik står kvar utanför sist av alla med en skylt i pannan.
- TA MIG, TA MIG !

men ack. hehe.. ähe. VARFÖR KAN INGEN SKÄNKA OSS LITE LÖÖÖVE?
va? vi förstår inte det här..
ähe.
jag orkar inte mer.

men vafan, ja ä int bitter! nu ska jag spy sen jobba asset av mig ikväll på hangloose.
kom dit!

HEEEEEEEEEEEEY


Kommentarer
Postat av: Patrik

SNÄLL?! skämma ut mina 10 över 2 moves sådär på internet! Peace sistah =)

2006-10-04 @ 18:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback