snabel & ralf

johannas nya vandrade pinnar heter snabel & ralf.
vi misstänker dock att snabel dött för han har stått i samma position nu i flera timmar och vägrar äta sallad. hmm..
jag tycker det är fula djur. tilloch med den svarta guldfisken med PLUPP-ögonen vars namn jag inte ens minns som bor hos oss är finare. och han är FUL!
det är världens tråkigaste djur vandrandepinnar.

och TILL OCH MED mina hoppande bönor jag hade i små intervaller när jag var ung och dum var intressantare.
dom kunde man stoppa i micron så dom hoppade JÄTTE mycket , ELLER, frysa in i frysen och i hopp om att de skulle leva ett långt och lyckligt liv.
fanns även ett bön-spel om jag inte minns fel.. det var mycket underhållande.

syster är rädd för sin nya födelsedagspresent så tydligen har de röstats fram att ralf och (numera döda?) snabel ska få bo i mitt rum !
JAHA!? här i mitt hus finnes ingen demokrati i någon form alls. pöh. skit-vandrande-pinnar.

oj, ! nu hände nått i buren!
ralf har klättrat upp i en plast-pinne av nått slag och jammar lite stillsamt till något som verkar vara mycket medryckande? här spelas dock ingen musik .. hm.
eller så är han bara stenkåt och tror att plast-pinnen är en ralf-ina och försöker göra massor av mini-ralf-sar med den?
usch.

alex berättade att det inte spelade någon roll om pinnarna var honor eller hanar. för dom kunde tydligen göra barn ändå .. så snart kommer väl mitt rum krylla av små pinnar som kilar runt lite här och var.

njäe.
nu får fan snabel rycka upp sig & supa ner sig. de här går ju inte!? ligga sådär och slappa.
kamma dig och skaffa dig ett jobb karl!



well well.
dagen har iaf vart fin.
har jobbat. ska jobba jobba jobba jobbaaa hela tiden nu.
jobb, jobb & jobb.
men de är bra det .. jag vill ändå inte ut och träffa massa folk och dricka massa sprit och ligga med massa killar.
ähe. fått nog av det sen ..   ..

cash is king. devetni. fast nu syftar jag på den riktige kungen. John R Cash.
ah.
he make me feel so goooood !


ska sova nu. upp i ottan imårrn.
de här känns bra. nu.
hej

jhftg
en skit-pinne. dock i NÅGOT större format.. hard rock halleulja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback