TACK

alltså tack som fan alla mina älsklingsmuttor som ringt, smsat, mejlat och härjat på min dag :D
hallon & halleulja!
feeling fresch! JOHODU.

vart dock en födelsedag i riktigt slacker-anda.
först paketöppning vid 06.30
några omsomnings-försök och två timmar senare sov jag som ett djur igen.
vid 08 tiden ringer jobbet. jomen tjena. somnar om igen.
blir lite less på livet när jag för tredje gången vaknar den här morgonen och märker till min stora fasa att klockan är 13.30 och att jag därmed har sovit bort x antal timmar av MIN dag!
 fan.
blir så en sån slapptask att jag väljer att gå runt i morgonrock till 14.50 då jag och far tar på oss fin kostymerna och åker till andersbergs centrum för att rösta.
mina röster gick till miljöpartiet. kändes rätt PÅ.
åker hem. på med morgonrocken igen.
och ungifär i samma anda forsätter ungifät HELA min dag.
hello, vad hände med tårtor (okej, jag har sagt nej till det) besök av släkt? (okej, dom kommer på söndag ) men iaf en DUSCH hade jag ju kunnat bjuda till på!? eller?
ehhr. äh :]
de har vart en fin dag iaf. många sötizzzzzar som jag knappt visste existerade har hört av sig under dagens lopp. mor,far, syster & alex har vart bäst. kram liksom
Det hela avslutades iaf lite fint med godis, vattenpipa, mean girls och som toppen på snoppen en erotisk film under namnet "ridskolan 3" hemma hos helen med carro, cristian och julia.
It won't get no better!
WIHO.

nu är de natt. jag borde sova.. ska vara working girl imårrn.
och sen ska jag och susanne göra oss iordning hos mig och vidare på fääzt.
ja, där sprack det med min vita helg.
fast whatthehäck, de kommer fler helger .. eh
jag ska iaf få en karatefylla av jonte i 19års present. så de känns bra!

mitt hår är snyggt! tacksomfan !

"ABOOOOOO, värsta kycklingen"
ah. billy eat world!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback