why would you pay to see me in a cage?



förstår ni att jag stått och hoppat alldeles förför allas våran
pete i sommras.. !? herrejävlagud.
sitter och lyssnar på what katy did next nu.

jag vill göra min pappa lite glad för han är ingen glad pappa idag.
men hur gör man då? jag har försökt mig på lite kallprat om roliga tidskrifter, musik och annat smått & gott.
men inget verkar cheer him up. hmm ...

idag vaknade jag 13.30 ..fuck. måste styra upp mig. ska duscha snart, känns som ett steg i rätt rikttning.
sen ska jag banta i två timmar och röka en cigg. i smyg, såklart.

saker-jag-önskar-mig-när-jag-fyller-år-på-fredag-lista

1. en kille, (gärna i mänskligt format)
2. svart/rödrutig jacka på H&M



Ohh ohh ohh ohh
Ohh ohh

Why would you pay to see me in a cage?
And why would you pay to see someone in a cage?
Which the whole world calls a stage


Babyshambles - killamangiro


ska hjälpa papi med maten. då kanske han blir gladare .. !
måste ju slipa lite på skillsen om jag någonsin ska kunna bli världens hetaste kock!

wöwww, rock 'n' roll! görs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback