your meat is mine ...



alltså, är paris kass eller vad?
den enda film vi såg klart under hela "filmkvällen" (jaa, med hartassar) var one night in paris
men vilken besvikelse!?
här hade man väntat sig piskor och kinkyparty stämmning men ack. så fel vi hade ..
jävla lame brud .. !

well hellayeah. kvällen var på topp 5 listan!
jag ser dock allt i en dimma.
alla vi damär blev så high on food att vi bara satt och fnissa & dregla åt livet.
max (orignalmål, plusmeny & två smältosssst, taaaa-ckar) + 17kg godis på det. .. och  te. ja!
FAAA-AAN VA DE LUKTAR MUTTA HÄR!
så mest åt vi .. och, kolla på idol en smula, och rökte upp några ciggpaket, och åt .. och .. rökte igen .. och åt lite till .och så , lite till .. för omväxklings skull .. !

åh. eh. mätt. ont i halsen. magen. aj
majjsens lägenhet var jävligt fit for a fuck och trulsa var i centrum hela kvällen.           




hela dagen idag har maddo, alicia, julia & jag vandrat runt på ikea och spanat.
även ätit oss en bit mat (jaaa, jag vet. risigt att vara där min enda lediga dag) och haft the time of our lives helt enkelt .. ! kändes som one big happy family!

två av guldfiskarna har dött här hemma.
varav en av dom var den fula negern med pluppögon.
jadu..
på  tal om neger saknar man nästan allas vår egen neger helen en smula!
hon är i finland och och har på sig klänning. jaha , va kul


ähmen om man ska ta och tänka på refrängen.
jobba imårrn. baha. money.
sen mys igen. minus 100 på kontot MEN med ett mr. party påse chips i bagaget så jag klarar mig!
allt är ballt.
röven rev en röv.

your meat is mine ... åh! the shit. totally!
nu är de jag som ska tatuera mig på schtuts!
jamen godnatt sverige!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback