- "Va, skämtar du?"

.. var gensvaret man fick från en sömndrunken malin i telefon när jag rapporterat att jag skulle ut och springa.

VADÅ!?  det är väl inge konstigt att jag ska upp till hemlingby och springa 5an lite !?
fan också va alla ska bli förvånad.




he, japp.
jag minns knappt hur hemlingby ser ut ... tror det är sågspån där iaf ... formade som .. vägar.. i skogen ...
hm.
Hittils har jag gått ner 1hg under perioden 20augusti - 21 augusti.
spännande.

ska det fortsätta i den här takten överväger jag starkt att återgå till normala vanor vilket innebär att min kostcirkel
består av 70% socker, 20% fett och 10% .. kärlek.

ikväll ska många härliga hyndor mötas upp i lottas gör-goa lägenhet och planera inför ÅRETS RESA 2008.
aaah. dock är vi förtillfället 8st tjejor vilket kan innebära vissa komplikationer.
lite skilda åsikter och osv.
.. men det är de vi ska ta tag i ikväll.. !

igår var världens äckligaste dag. jag hade inte bjudit på en dusch på över 48 timmar och min ambitioner att göra det (eller någon annan aktivitet som innebar att jag var tvungen att röra mig ur soffan) låg unifär på 2%.

som tur var våldsgästades jag först av frida & susanne, och sen av majsen på kvällningen.
jag, mamma, pappa & majja satt i soffan och kollade på astrid lindgrens värld eller nått dyligt och diskuterade kring hurvida min faders avföring kommer att yttra sig på för sätt de närmsta veckorna.
GI är som sagt mycket spännande ..
mina happenings of the day med andra ord.

nu är julia hemma.
SKÖNT!
jag blir ju så stissig och instabil när hon är borta ..
lotta har även sitt i sitt löshår igen. ÅÅÅH, va snygg-are hon är nu då. sain fucking tropez säger jag bara!





nu MÅSTE jag boka flygbiljett från Reykavik till Akyreyi på schtuts..

flås / linda


Kommentarer
Postat av: Elle

Uh..På morgonen. Orka det.
Men behöver man bryta sina gamla vanor kanske det är klokt att göra så.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback