A.D.I.D.A.S

all day I dream about sex, all day I dream about fucking!

japp, det är väl bara att gilla läget antar jag!?

jag har ju legat (LEGAT !!!) lite lågt med  kärleksaffärer nu ett tag.
19år 8 månader och 36 dagar för att vara exakt.
MEN! nu börjar de ta fart tror jag. ja, nu börjar de fanimig gå riktigt jävla bra!

okej, att säga att de går jättebra är väl kanske att ta i en smula, men jag säger som martina haag.
- det är väl ungifär som att en häst legat död i flera veckor och plötsligt rör den lite försiktigt på ena örat. sen märker man att det inte var av egen kraft utan att de faktist blåste en liten vindpust på örat.
ungifär så .. ligger (!!) det till.

eeh.
 
hatar gud mig?
varför kan inte någon fatta lite tycke för mig?
det enda jag kräver är att någon liksinnad (blekfet, destruktiv och utåtriktad) pojke/man (jag har valt att begränsa mig mellan åldersgrupperna 12-33 år) bara tycka om mig en liten gnutta.
kanske skicka några gulliga sms runt småtimmarna (INTE hetsringa 14gånger klockan 03.40 på lördagsnätter) och utbyta lite saliv någon gång i månaden.
DET ÄR DE ENDA JAG KRÄVER !!! är de så mycket begärt? va?

jaja, "men efter regn kommer solSCHEN" som den lätt harmynte, värmländske dansbandsexperten roland skulle ha sagt i
torsk på tallin.

plan 1 är att göra ALLT för att undvika jag-är-så-desperat-efter-en-kille-att-jag-snart-tar-vilkesomheeeelst-blicken.
det är plan 1.
sen tror jag liksom allt löser sig själv ..

RÄTT LÅT VID RÄTT TILLFÄLLE! :



I'm Too Sexy
Right Said Fred


I'm too sexy for my love too sexy for my love
Love's going to leave me

I'm too sexy for my shirt too sexy for my shirt
So sexy it hurts
And I'm too sexy for Milan too sexy for Milan
New York and Japan

And I'm too sexy for your party
Too sexy for your party
No way I'm disco dancing

I'm a model you know what I mean
And I do my little turn on the catwalk
Yeah on the catwalk on the catwalk yeah
I do my little turn on the catwalk

I'm too sexy for my car too sexy for my car
Too sexy by far
And I'm too sexy for my hat
Too sexy for my hat what do you think about that

I'm a model you know what I mean
And I do my little turn on the catwalk
Yeah on the catwalk on the catwalk yeah
I shake my little touche on the catwalk

I'm too sexy for my too sexy for my too sexy for my

'Cos I'm a model you know what I mean
And I do my little turn on the catwalk
Yeah on the catwalk on the catwalk yeah
I shake my little touche on the catwalk

I'm too sexy for my cat too sexy for my cat
Poor pussy poor pussy cat
I'm too sexy for my love too sexy for my love
Love's going to leave me

And I'm too sexy for this song




har gjort mycket rolig på senaste.
några mer eller mindre specifika  händelser i urval för att uppdatera er om mitt, fortsatt, glammiga liv som 19 år och bitter



- vart på roskilde. det var .. blött? men alldeles, alldeles, underbart!
jag, lotta, anna, emil, peter och OLA (ja, ola är en skildring för sig, hehe, nästan som görgizz fast ändå inte)
vart den nya familjen.
även om anna under festivalens första dygn agerade den bångstyriga tonårsdottern vi inte såg så mycket av var vi alla en enda stor och kärleksfull familj boende i ett lerigt kosovo. fast med konserter och litervis med vitt, danskt, vin.
trots vädergudarnas lite skeptiska inställning till oss festivalbesökare lyckades vi ha the time of our life's i all misär.

- jobbat.
här finns inga ljuspunkter bortsett från härliga arbetskamrater som fått mig att iaf ta mig ur sängen trots att både kropp och själ (mest själ) viftar röd flagga. synd. jag som hade längtat tillbaka till IKEA-family men nu kan jag inte göra annat än ångra mig bittert.
jag har jobbat sönder både kropp & knopp i norway så det står härliga till.
det sista jag behövde var att sommar-jobba-bort HELA sommaren.
dumt linda.

- festat.
mycket och hårt.
ännu en gång är det här väl kanske det sista jag behövde efter allt som hänt och.. ja, inte, eh, hänt i norge.
kanske dumt men ack så skönt ..
.. och som lotta säger "det är ju roligt att vara full" hehe..
men, som vi alla vet ;
 

livet är en fest, håll med om det folk och fä, och om livet är pest, fyllan värmer bäst ......



- vart på romantisk weekend i sthlm
jag, iZa, gammel och kickan (som bara dök upp från INGENSTANS när vi satt och tog oss en smygsupp utanför kärlekstunneln) har bott på stekhotell, bara åkt stektaxi, gått på stekställen och slutligen, STEKT
ja, de gjorde jag bra! 

Jag har sett 4 ½ kändis. 4 gävlebor och ½ sthlmare. (loa falkman räknas som halv)

Tomas Di Leva iförd lång, lila, rymdklänning.

Babsan som spexade järnet i pride-paraden. 

Två mycket obehagliga damer med botoxade läppar. mer än så säger jag inte. men obehagligt var det.
hu ja!

samt loa falkman i lobbyn på hotellet. 
dock var det bara malin som fick ta del av kakan. 
loa parerade med sina slimmade mansdräkt in mot toaletterna och vi såg aldrig han återvända.

alternativ nummer 1 är att loa inte ens bodde på hotellet men hade uppträtt på circus (som låg granne) och helt sonika fått akut diaree och var tvungen att släppa väder. frågan är då varför loa väljer att kila över till hotellet istället för att bajsa lite på egen mark?

alternativ nummer 2 skulle vara att loa hade en hemlig dejt med någon (kanske någon arbetskamrat från cirkus? för sånt kan man ju inte pyssla med på arbetsplatsen) och därför väljer de ett mer diskret ställe som tex, toaletterna inne på hasselbacken. "nära och bra" tänkte loa lömskt.
saken var ju bara den att ingen annan än loa och en kamrat av manligt kön synstes kring arean vid vattenklosetterna. 
Ja, nu vill jag ju inte vara den som är den. men man vet ju aldrig vad dom där celebriteterna pysslar med.
och nu under pride och allting. det låg kärlek och erotik i luften, det är en sak som är säker ...
 

helt ärligt har jag gjort massor av roliga saker i sommar. i sverige, norge & danmark. 
den har vart fin. 
och än är den inte slut. inte riktigt än. 
först ska vi avverka cityfesten och två lång veckor till på jobbet. 
sen får vi se kära vänner. 
island eller norge?

jag väntar på mail och håller tummarna ... 

nu måste jag helt jävla ärligt sätta igång och  rengöra mitt rum grundligt. 
klockan är ju 00.46 så mitt liv börjar ungifär .. nu !?
 

Vissla med stjärten! / svullo.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback