cf

cf = cityfesten.
eller c-festen. ballt.
älska förkortningar.
jonte tycker jag är äcklig när jag förkortar allt.
VADÅ? de är väl jätte härligt! .. JAPP!

äh, vart nere och glidigt ett tag. ätit mat, druckit några öl hos julia, varförbi en förfest med "endast singel killar" ( har väl aldrig haft någon större betydelse i mitt liv som 19år och bitter?) suttit i haratan tältet men diverse manliga vänner, samt kollat på zen-zen ...
... ALLTSÅÅÅÅÅÅ,  jag och julia rös och saknade (MED STORA BOKSTÄVER) tiden då man fick stå i fokus på scen och bara SHAKE THAT BLAAACK ASSSS ! .... ahhhhhhhhhhhh
men de var länge sen nu. huh .jag saknar dans.  dans av all sort. men mest saknar jag samban. zen-zen.
faktist... de var tider det .. det var bättre förr, eller hur brukar man säga ..

jag jobbar snart. jag hatar jobb..  uäck .

ps. snart är jag på island. ska beställa flygbiljetter imorgon. cutta lite får, lamm .. får .. dja, och likande. ... äääsch, har man väl gjort förr, ehrrr, de vet ni .. DVN !

(visst!)

eh.. hhhhhhhhhhhhhhh ................. de går nog bra .. (nu?)


11 september. bye sweden, hello iceland !

Kommentarer
Postat av: ENNE

slajdade in här (slajmade) på ren chansning att du skulle ha uppdaterat lite, och så, WOHOO!! du har uppat! fett mycket dessutom!
jag blidde nööeeejd :D :D :D
jag tänker fan ringa dig nu. för jag saknar dig så jävla mycket att jag ungefär blir en blöt fläck. eller stekare (se länken ovan). du har säkert sett den, men jag tänkte ju att vi ska bli såna om några år? schtekare? enne & lenne som schtecke. GÖTTE (gött)!
åh herregud jesus amalia vad jag saknar dig .......
LOVE YOU LOVE YOU LOVE YOU!
/enne i gebbe (gbg)

Postat av: ENNE

ok, länken var nedan. sålli!

2007-08-09 @ 16:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback