dåliga linda

två timmar har passerat sedan senaste inlägget och jag har fortfarande inte kommit till skott.

när man kliver in i mitt rum får man fortfarande en smärre chock och måste sätta sig ner och jobba på andhämtnignen.
saken är bara den att det är helt obefintligt att sätta sig ner och insuppa luften av 15 år gamla äppeskruttar och förra månadens smutstvätt, med tanke på att hela golvytan, samt alla sittplatser, dvs sängen och soffan, är beklätt av inte bara ETT, utan snarare 7 skickt kläder.
det är minst sagt kulturellt mångfald ibland mina kläder.
gamlat ligger med nytt, smutsigt med rent, strumpor i byxorna, tvättade 20-lappar (ja, där går gränsen minsann!) fastklistrade tuggumin i fickorna osv osv.

jag är så trött ... måste nog sova lite om jag ska orka gå upp imorgon, onsdag, överhuvudtaget!

mm, så får de bli.
jag städar imårrn istället!
JAPP.

dvs, efter jag har solat, badat, gått på cityfesten, åkt hem, duschat, ätit middag, druckit två glad rödvin, gått på cityfesten igen,  druckit en 70s vodka, sniffat 2kg kokain, legat med 13-åringar, klirrat 3 rutor ... ..   då . eh, ja, DÅ kanske jag  har tid att städa. kanske !
.. om jag inte måste sova då dvs.. eftersom jag ska upp jobba tidigt på torsdagen .. hmm .. ja, de tåls att tänkas på.

sen jobbar jag ju .. eh, hela livet, framöver.. faktist. ja pp ..

Mañana mañana... eller manana manana som vi säger.
skjut på det skjut på det skjut på det...



nu ska jag lägga mig och läsa uppföljaren på "män som hatar kvinnor" av
stieg larsson.

flickan som lekte med elden heter den här. grymt bra. lisbeth salander är allt annat är känslosam.

dagens IS  !!!  
jajam måste avrunda. 02.21 ..

DE GÅR FAKTIST BRA NU !

höpp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback