danzig

alex har bränt massor av hans skivor till mig. TACK-AR!
han har föresten flyttat till dingle (?) nu. johanna var lite halvledsen med det går över.
eh. jomen ja, de gör det.

ska bara uppdatera er om att jag samt alla andra damer överlevde kräfskivan hos carro i lördags.
olyckligtvis hade jag & suss glömt att vi skulle fira carros 20års dag i samma veva. synd.
men jag tror hon blev glad ändå .. eh, att vi kom.. eller så. ja
kvällen slutade inte helt otippad med att alla skingrades på ett eller annat sätt och jag & S hamnade på trötta goya i vanlig ordning.
ALLTSÅ, kan nån bara säga åt mig att lägga av!?
jag vill inte ens gå på goya. sun is the shit!

dagens frukost bestog av stekt ägg med bacon.
jag har börjat ett nytt liv.
GI heter det.
och då FÅR man äta ägg och bacon till frukos! FATTAR NI !!!?? oh my god, jag älskar det här.
men det är väl de enda ungifär. resten av livets goda stunder får man helt enkelt subtrahera  bort.
 men ändå, ägg & bacon. TILL FRUKOST!

jag och far har vart i GI-trans hela dagen.
cruisat runt med neddragna rutor och lyssnat på owe thörqvist på hög volym genom hela gävle.
varit till diverse hälsokostbutiker och införskaffat oss all info ang. denna angenämna NYA livvstil vi skall börja, eller trättare sagt, har börjat, idag.


blev lite ovänner i bilen när jag ville lyssna på musik och pappa ist föreslog att jag skulle läsa högt ur den nya GI-bok vi just införskaffat på RUSTA.
det slutade med att vi gjorde en kompromiss att jag fick lyssna på musik halva vägen hem och  sen läsa högt ur GI-tabellen andra halvan.
nöjda och glada men otaliga hundralappar fattigare kom vi hem med matkassarna överfyllda med dinkelmjöl, bönor, linser osv osv.

nu ligger han nere och skriker (fast det inte är mer än 3 meter mellan oss" med gäll och uppspelt röst saker som ; JAMEN COUSCOUS HAR JU ETT JÄTTE HÖGT GLYKEMISKT INDEX  LINDA !!!!"  . &   "VISSTE DU LINDA ATT VI FÅR JU FAKTISTA ÄTA LIIIITE FULLKORNSPASTA OM VI ... " 
och .. "HAR DU ÄTIT SÖTPOTATIS NÅNGÅNG LINDA????"

jaja, vi får försöka ta det här med ro.


nu ska jag boka tågbiljett till norrköping på torsdag.
äntligen ska jag till min älskade bästis kusin och bara ha the time of my life!
skönt.
torsdag-söndag! woho. ska bli BÄST!






nu (nästantill desperat röst)
" VAD SKA VI ÄTA FÖR MAT LINDA !!?? DET ÄR SÅ STILL I HUVVET PÅ MIG NU ALLTSÅ ... "
- jamen du har ju massor av recept i nya boken du ligger och lusläser i pappa!?
"JAMEN DET ÄR JU DET ATT JAG ÄR SÅ GODISSUGEN ATT JAG INTE KAN TÄNKA KLART ... ÅÅÅÅÅÅHHH ... "

ja.. det bådar gott det här.


 
vi hööörssch

Kommentarer
Postat av: fnissiga enne

HAAAAAHAHAHAAA!! DU OCH LASSE ÄR BÄST JAG ÄLSKAR ER!!!!!!!!!!! NI KLARAR DET!!! (vad det nu är ni ska klara, hehe?? :P för ni BANTAR väl inte? bara börjar nya liv, som vi alltid gör, varje måndag?)
PUSS PUSS PUSS, lycka till! hälsa pappiz från migiz!

2007-08-20 @ 16:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback