disturbia

idag har jag stått och langat 250kg wienerkorv i 7 timmar med med skrynklig skjorta, flottigt hår och 0% angagemang! 
usch!?

har även hunnit beställa flygbiljetter till Island. 11 september, 14.10 bär de av!

mötte upp carro, frida & julia på en after work. dvs, vi tjyvrökte lite på hemliga stället.
Sen tog en svängom inne på godistajm och införskaffade diverse livsnödvändigheter såsom godis och popcorn.
carro hade för övrigt dagens största I-lands problem när hon fick en mäkta beslutsångest beträffande vilka popcorn hon skulle välja.
cheddar, eller naturella? cheddar, eller naturella?
efter en stunds lågmäld intern diskussion kom hon ändå fram till att naturell var mer praktiskt.
av cheddar blir man ju så hiiiiimla kladdig om fingarna! och det är ju faktist korrekt.

Sen avvek carro till en lugn hemmakväll medan vi andra styrde våra steg mot filmstaden och ,
DISTURBIA!
aah.
jag köpte en fin liten sallad på geroge's och hetsåt lite inne på filmstaden / i salongen. gott .. och nyttigt!
för att kompensera beställde jag två extra dressingburkar och varvade med godiset jag tidigare köpt.

filmen är hett tips! vi hade en släng av reautism när vi stapplade ur salongen pga. av all nervositet inför det rafflande slutet.
mm, yummu. jag blev kär i huvudpersonen och kommer i vanlig ordning att ägna mina närmaste timmar att tänka på den sjukt snygga amerikanen jack jag under några varma nätter träffade förra sommaren.
MEN, those where the days och vi kommer aldrig ses igen.
jag får nöja mig med kale (?) eller vad skådisen nu hette i filmen, jarå!


väl hemma drog jag och alex på beck medan johanna tjurade lite framför datorn.
härligt.

jag är mer filmsugen och tänkte lägga mig och kolla på 28 veckor senare nu. den verkar bra!
zombies och blod i all ära! man tackar.

har fortfarande inte pratat med maddo. undrar om hon är lika hes som en annan? (ola igen, haha)
jag betvivlar starkt.
men hon har nog haft the time of her life med BEENIE MAN, gentleman, bujo banton mfl. bra, det är hon värd efter två år av mamma hysteri!

imorgon är ny dag, men nya möjligheter. vad nu det innebör?
det sägs att jag och *  ska till ungdomsmottagningen och göra en helrenovering igen.
JAAA, INTE FÖR ATT DE BEHÖVS !!!! (?) meeene, det är ju alltid frescht att spola rent lite.
.. göra sig av med gammalt skrot. rensa skafferiet. osv osv osv.
haha,. förlåt. jag förstår inte ens varför jag framställer mig själv som en lortgris. 
så ligger det inte alls till. 
men det är alltid soft att vara på den säkra sidan. och DVN, de vet ni !!
 
Alex schulman undrar hur lågt folk kan sjunka för att bli miljonär.
kommentera GÄRNA ni också (till mig då såklurt!)

Vad skulle du göra för en miljon?

1. Du får en miljon kronor i handen, men då måste du först ta ordentlig sats och springa rakt in i en pensionär. Bakifrån. Du ska ramma pensionären med full kraft i ryggen.

2. Du får en miljon kronor i handen, men då måste du först ta fram en liten hink, bajsa i den och sedan äta upp alltsammans.

3. Du får en miljon kronor  i handen, men då måste du avsluta varje mening du säger till människor i din omgivning med orden "...din fitta" under två års tid. Till exempel. Du vill ha en kaffe på Seven Eleven. Då måste du säga till kassörskan: "En kopp kaffe, din fitta"

4. Du får en miljon i handen, men då måste du tatuera in en svastika i din egen panna.

5. Du får en miljon kronor i handen, men då måste du bosätta dig i Göteborg för resten av ditt liv. Du får aldrig lämna Göteborg. Inte ens över helger. Aldrig.

6. Du får en miljon kronor, men då måste du döda en kissemisse med dina bara händer.

7. Du får en miljon kronor, men då måste du säga upp kontakten helt och hållet med din mamma. Du kommer inte att varken tala med henne eller träffa henne för resten av ditt liv.

8. Du får en miljon kronor, men då måste du en dag i månaden under ett års tid anamma Ankeborgsmodet (det innebär att du har kläder endast på överkroppen) och gå runt i offentliga
miljöer.


 
själv måste jag säga att jag skulle ju utan några större problem kunna äta ett eller annat kilo bajs för mindre!
herregud. det är ju bara mat .. i lite annan, tappning .. så att säga.

ps. gärna min egen avföring. ds

nu måste jag ärligt lägga mig om jag ens ska hinna kolla på nå film alls innan morgonen gryr!

har föresten orkat (ja, det tar JÄTTE lång tid att lägga upp bilder) att lägga in några få bilder från roskilde samt sthlm.
jag är med på alla utom två. härligt härligt, men farligt farligt säger jag bara! 

tjock och arg

sista dagen i sthlm. kontoutdrag. 
smygtaget foto på min något beklämda min och nåååågot beklämda (!!??) arm!
 arg & svälld kan vi döpa bilden till. 

hjälp !?

kärlekstunneln. jag & malin.
att vi skulle åka tillsammans var ett självklart val med våra historier på nacken.


h

ROSKILDE ! GO FESTIVAL! jorå. det var nog de enda danskarna sa, skrev och tänkte.
GO FESTIVAL! betyder nog trevlig festival på svenska men skulle kunna översättars till
svettig, lerig, trött, regning, äcklig, ledsen, men alldeles, alldeles underbar, festival i anna, lotta & lindas religon.
GO FESTIVAL! (med dansk accent)


så vackert


ja,en bild säger mer än tusen ord sägs det.
och ja, det var kärlek  vid första ögonkastet! japp.
ömsesidigt.
DET ÄR ROOOBIN HOOD JAG VILL HA!

lotta & jag

första natten i camp misär. anna sitter håglös på andra sidan förtältet med regn droppandes nacken och begrundar hur mycket att ta in på hotell, eller varför inte en hemresa, kan kosta!?
jag och lotta gör allt för att förtränga verkligen (SYNDA FLODEN!) genom att göra det vi gör allra bäst.
ta oss något starkt och röka ihjäl oss.

jag & f

några dagar in på festivalveckan.
vi har börjat ljumma lite och jag jobbar på högform. frida ser road ut.

mej baaa

home sweet home.
förhoppnignsvis har jag bjudit på en dusch. nytt hår, nya möjligheter .. tänkte jag då .. kanske.

lite gay sådär 

närbild på linda. hej hej ..

måste sova. det här funkar inte.
ni vet att jag älskar er!

".. känn dig aldrig fången i förorts betongen .. de spelar ingen roll vem du är .. " / Ayo

hehe .. mysigt

Kommentarer
Postat av: enne

SNYGGRUMPA!!!!!!!!!!!!!

2007-08-16 @ 03:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback