enne & lenne

enne, enne, enne, schläpp in mig enne!
(ANNNAAAAA!!!) 
hehe, vi talades vid i förrigår. det var fint som snus. välbehöverligt. var så länge sen vi fick ge efter för våra lustar!

jojo,
way out west. frescht, hade ju kanske vart nått att hänga i julgran de...
näääämeeeneeee, en annan (ola!) har ju hängt ut på CF eller slasch slasch c-festen ! välj själv!
själv föredrar jag att säga cf av praktiska själ! ungifär som när man säger att man hänger på EF. (www.efterfesten.com)
härligt med ef. men hallaaaah, man måste ju hålla sig uppdaterad kära vänner.
nu kan jag allt jag vill och inte veta, om alla.  tack m00min!

maddo har hängt på reggaefestivalen nu ett tag.. och även tagit in på HOTELL (?) om jag fattade det hela rätt?
asså, det är ju nu jag inte orkar mer mama !!!!! hotell? äähgheeeeee. . .. det här måste vi ta och reda ut ...

hela lotta är ju bara så jävla sain fucking tropez och som toppen på snoppen skickar hon bla, följande:

.... " monaco igår, beachen idag & nattliv in Cannes ikväll!! ;-) uppdaterar varann sen, DVD! PUSS!!



om maddo tar in på hotell och jag inte orkar mer så kan jag ju bara säga att jag var tvungen att inte bara ta EN, utan TVÅ,  micro-pauser på jobbet när jag fick det här sms:et ! andas lite ... du vet

ÅHHHHÅHÅHÅHÅHÅHÅH. jag vill ju också sippa rosé hela dan (med martin dahlin) och hänga med prinsessan!
ja, för alla som betyder nått är ju där!

fast där var man ju körd. fitta också .

haha.. förlåt, men det är ju så äckligt kul! check! http://www.youtube.com/watch?v=kaubbSAkarc


annars har de senaste dagarna i mitt liv mest bestått av jobb jobb, CF, jobbbbbbb, lite cf, jobb, mycket cf. och ja.. JOBB!
idag var jag helt ärligt så arg på jobbet att jag blev hela världens lilla ovän.
jag kom sent, hade alltså ÅRETS wiskeyröst (den är numera en del av mig. kronisk kraxande a la carro nordin.. attraktivt!) luktade sprit, smakade sprit, andades sprit. hela jag var en absolut vodka (jelzin) i mänskligt format.
jätte spexigt. jag håll på att somna 12 gånger framför kassan och sprang i skyttetrafik till toaletten för att kunna sätta mig ner i två sekunder och schlappna av lite. herregud, stress!


"jag heter daddy boastin, jag gillar lugn och ro .. stress, stress tar kål på daddy boastin .. "


mamma, jag & Ikaros har delat sovplats inatt. dvs, min säng.
ja, de var ju inte igår man sov med morsan liksom. men det var rätt cosy. och behöverligt med tanke på att annars hade nog min arma moder fått bädda ut lite snällt på golvet endast med en handduk och nån gammal  trasa som huvudkudde.
alla sängplatser, madrasser och dyligt var upptagna av det härliga folk släktet marjamääkii. härligt. .... hee mm.
 fullt hus!

för övrigt är allt ballt. CF var som sagt en stor besvikelse men alla förfester var härliga och umgänget har var tämligen trevligt! 
jag åker till Island om exakt en månad. nästan.. mindre, aaah !! 11 september. 
slakta sig lite får .. ba!  (mange schmidt)

Björn from iceland hälsar i sitt mail till mig att  "You must tolerate the sight and smell of blood"
JOLÅSATTE ... jag som för övrigt få kväljningar när jag måste steka köttfärs, gråter när jag ska rensa fisk och ärligt talat måste gå från matbordet när någon avslöjar vad det är för djur vi sitter och  förtär ...
.. det kommer gå bra det här! DVD ... ..........................
en jätte bra sak är ju att jobbet  bjuder på ALL föda måndag-fredag.
jahapp. perfekt, behöver man inte tänka på att handla mat .. .undra vad som bjuds ... eh


nu ska jag shoppa loss lite. linser, het t-shirt, och flygbiljetter. hooola back at yaaah. 
livet är helt ok. skönt!  

BYE BITCHES !


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback