"It's a real disease, with doctors and everything."

sitter och laddar massor av musik.

några godbitar:

Punjabi MC ft. Jay-z - beware of the boys
Danzing - Devil's plaything
The knife - like a pen
k'naan - smile (TACK ANNA OCH ROSKILDE FÖR K'NAAN!!!)
Ison & fille - vad e de för mode?
Mano chaou - Raining in paradize


just nu är jag Magkatarr AB.
julia
har också det berättade hon ikväll när vi satt och kolla på
film hos mig.
jag sa att det säkert var 'nått som gick'
hon kollade på mig med trött blick och suckade lite ljudlöst ..

hehe.. nä.

men båda har det iaf. säkert frida också. hon har jämt magkatarr stackarn ..


nu måste jag sova.
imorgon är de fredag. jag ska chilla med gunilla och bara sitta hemma och spara mina 167:- på kontot till lördagens utsvävningar.
kräftskiva á la carro nordins lägenhet på cirkus 3kvadratmeter.
det utgör en area på .. eh, ingetalls. vi får helt enkelt turas om att röra på oss.
ska jag ta en tugga av min varmkorv (ja, jag har inte hunnit komma upp i så många vuxenpoäng än. 5 poäng / kräfta enligt min mening) får jag klinga lite i plastglaset som om att jag skulle hålla ett tal, och så får alla flytta 3cm åt höger så jag får upp min lite bättre begangnade överarm och ta några massiva snabba tuggor innan alla kan flytta tillbaka till utgångsläget.

ja, det kan som sagt bli en utmaning.
hoppas vi kanske kan sitta ute på .. eh, taket. det vore de bästa.
carro skulle höra med grannarna och hyresvärden om dom kunde "fixa nått åt bra ställe att sitta på" till oss imorgon.
det gör dom säkert... du har ju bara fått 3 varningar och blivit vräkt en gång förra året .... (men det är glömt nu) så det gör dom hjälper dig säkert med glädje. hela bostadsföreningen ställer upp som personliga buttlers.
äh, nu seglar jag iväg igen ..


det ser lite mörkt ut för oss med andra ord. 
med man skall vara optimist, och de är carro bra på! någon skall vara det också, vet ni.


nu har jag ÄNTLIGEN lyckats att INTE glömma adressen till sveriges (ja, jag vet att du kanske tycker jag tar i lite nu lotta, men krönikan är DOPEEEE baby!) nya CARRIE BRADSHAW !!!
japp!
just che-che-che-check it out !! (beastie boys!)

http://www.absolutshopping.se/index.asp?page=BLOGG&blogg=lotta

läs läs läs och bli inspererade av lotta (JA, HON MIN KOMPIS SÅ NI VET. JAG HAR KÄNT HENNE FLERA ÅR NU NÄSTAN OCH VI HAR VART PÅ JETTEMÅNGA FESTIVALER OCH ANDRA ROLIGA UPPTÅG TILLSAMMANS!!!!!! SÅDESÅ.) och hennes vardagliga shoppingbestyr!

en annan gobit är ju anna. inom parantes, ENNE.
hon har skrivit en mindre roman till mig i vanlig ordning.
hetsig hetsig hetsig.
och HÄRLIG HÄRLIG HÄRLIG.
det handlade om allt och inget. bla, lökringar och giftemål.
anna har lika svårt som mig att sova, slappna av och bara vara.
det är inget kult problem men det är på riktigt

( "It's a real disease, with doctors and everything." chazz i blades of glory)



MEN JAHA ??? jag klarar inge mer. klockan är nu exakt 02.50.
jag skulle egentligen fortsätta skriva om annas och mina sörrre och mindre problem. men det får helt enkelt bli en anna(n) natt. 
tryggt och skönt är det iaf att veta att en bästaste gobit sitter därborta i gbg och ugglar hon också.
bert och bryderierna. 
ja.. nivet ! 

äh. de här fonkar inte. 
imårrn är de sista dagen på jobbet. hella yeah. 
bajs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback