jamen !

.. nu när jag äntligen kommit igång och skriva lite skulle de fanimejvarajävligtkul om någon enstaka person kunde skriva en liten kommentar iaf.. SNÄLLA!
alltså, JAG VET, att jag är kanske gävleborgs läns sämsta person på att spana in alla mina andra charmanta kamraters diverse bloggar, bilddagböcker, resedagböcker, osv osv. men jag ska bättra mig!

några heta tips från coatchen (vilket tydligen är jag i det här fallet) är! :

LOTTA!
www.bilddagboken.se  lotthiiee
BRA bilder (en hel del på mig, annars hade jag ju aldrig länkat och DVN, DE VET NI ! )
hehe, skämt åsido (skittråkigt!)
lotta har en fresch bilddagbok med många fina bilder på sköna och... ja, mindre , (bild)sköna  (host linda lindström, host)
ALLTSÅ, va ? haha, det där med "HOST" säga något "HOST" kändes väll verkligen såååååå 2003! veeerkligen, verkligen ...  
jaja, för att hålla mig inom ramarna. lotta ha en bra bilddagbok ! visit her. det är inte bara bilder på mig, även om ni alla vet att jag helst av allt hade velat det.
puss lotta.
hon har även en shopping krönika varannan (eller !!!??, help me out her lotta!) varje vecka där hon skriver allt som är värt att veta om .. ja, shopping !!!!! såklart. carriiieeeeeeeeee
dessvärre är jag lite understimulerad och gravt förståndshandikappad förtillfället och kan inte för alltiiiiväääärlden minnas vad adressen dit var. . men de kommer! jag lovar


nä, jag har för trött.. jag klarar inte det här

maddo och anna har en frecher then fresch bilddagbok jag ska recensera imorgon.
jag MÅSTE SOVA NU.
förlåt.
mickis har resedagbok, den är .. eh, softer then soft..



ähge, jag orkar inte. kan inte skriva om alla samtdigt , JAG SKA JOBBAAAA SNART... OCH DVN, de vet ni

förlåt!
bajs

Kommentarer
Postat av: enne

love u

2007-08-09 @ 16:55:44
Postat av: enne

http://www.youtube.com/watch?v=oYj6TceYio0

2007-08-12 @ 17:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback