kukfittaballesnopphora

frescha dagar har glidigt förbi lite snyggt sådär!
igår var jag ledig.
glassade lite i solen som mange schmidt också skulle ha gjort om han inte jobbade.
fast de kanske han inte gjorde?
han kanske också var ledig igår?
kanske gled mange omkring på östermalm iförd flipflopps och blommiga shorts med en stor tivolistrut i näven.
kanske ..
ja, det är sådana värdsliga ting man kan ligga och grunna på en hel natt om det ska vara på det viset ..  

har ingen större lust att blogga överhuvudtaget men känner en VISS prestations ångest nu när ni äntligen tagit mig till era hjärtan igen.


nu är jag trötter then trött och pga en viss person M har jag fått en släng av tourettes syndrom.
och det ä .. kukfittaballe .. r inte det lät .. HORASNOPPKUUUUUUUUUUUK! .. taste ska ni veta!
mor & far som redan var på bristings gränsen av orolighet för sin arma dotter har nu brytit ihop totallt.
nä . men man kan ju anta att dom blir en smula bekymrad när man för ett helt sedvanligt telefonsamtal och sedan haspar ur sig okultiverade substantiv ur sexuell synvinkel.
herregud!

men nu orkar jag faktist inte skriva mer.
det är sant.
maddo har iaf berättat om reggae festivalen ur hennes perspektiv (och JA, mama har tagit in på hotell!!!!) hehe.
härligt ändå tycker jag på nått sätt.
göra revolt.. eh, mot .. vädergudarna!? japp.

anna & sara mina älskade göteeböööörjare har ringt och jag har haft fullt upp med tröttasvettigaledsna ikea så jag inte haft möjlighet att ringa upp för jag lider av en liten "out of moneyexperience" på mobilen.
nice... försumma dina vänner du bara, gör det du linda ..
FAN.
det är sånt här jag inte kan sova för om nätterna!
STREEEESSSSSSS... över allt! hela tiden. inombords. stress stress steeeesssss....

man ska hinna vara, se, träffa och göra allt med alla och allting .. GÄRNA samtidigt.
kanske är jordens lyxproblem. of course. men ändå.
jag blir stressad.
känner mig DÅLIG DÅLIG DÅLIG DÅÅÅÅÅLIG.
förlåt hela världen .. dåh (lill-erik)

men som sagt. förövrigt har det vart bra dagar med bra skit.

kort summering om vad som vart roligt.

roligt tisdag.
roligt att sola och få yttligare 3 stora ihopflytna fräknar. 
roligt att hooka med frida, lotta, majja, carro & camilla. 
roligt att få 6 nya myggbett på synnerligen opraktiskt kroppsdelar.
roligt att inte köpa kaffe och inte försöka gruppmobba steroidpojkar och botoxflickor. svårt, men roligt, såklart.
roligt att laga mat med fanny samt dricka x antal glas vin och hetsröka hela natten lång.

roligt onsdag.
roligt att gå upp och jobba med lätt vin-huvud-värk. (det var ett ljug men jag måste börja någonstans)
roligt att sluta jobba.
roligt att snacka skit uppe hos carro. 
roligt att åka hem till råbert & maria för myskväll
roligt att bli bjuden på ÖL, COLA, OSTKROKAR, CHIPS, POPCORN & GODIS. 
roligt att byta film från "
parfymen" till "blades of glory
roligt att få skjuts hem.
roligt .. 

jag måste kanske sova.

HEJ ANNELI !  (känner att jag vill spela "Hej monica" i bakrunden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback