I'm spinning around

jag läste i den här nöjestidningen som ligger lite varastans numera att det tydligen är uppemot 3000 personer som läser http://karinolofsson.blogg.se/ VARJE dag!
hallon! min blogg har i snitt 30 besökare / dag. mh.

annars har väl helgen vart upp till förväntningarna. ganska låga i mitt fall.
dvs, jobba upp en lagom fin piratfylla och sedan somna i hopp om att kanske morgondagen skall ha något i sitt sköte.

lottas lägenhet har fått agera vadrarhem och min kropp har varit kroniskt påverkad under 48timmar.
jag har haft glädjen att få skeda med två av kvinnorna i mitt liv båda nätterna. lotta / maja.
magiskt!
natt nr. 2 var dock ganska luddig och jag har ett vagt minne av att jag var tvungen att ligga lite i hugh hefner posen i sängen ett tag för att sansa mig. YOU ROCK MY WORL!!! (red red wiiiiineeeee)

dagens uppvaknade var emellertid mycket angenämt.
david har fått den prestigefyllda titeln "dagens frukostkille"
han kilade iväg runt lunchtid och inhandlade diverse frukost artiklar såsom youhurt, färskt bröd, frukt, pålägg och juice.
vilken grej!
tydligen gör man så för att visa vördnad och respekt till människorna man sovit över hos.
oj, det där måste jag fullständigt ha missat!? det finaste jag gjort mot någon jag sovit över hos är väl att på sin höjd vända på kudden så ingen ska upptäcka det lilla missödet som bildats där under dygnets mörkare timmar.

men tydligen är det så de funkar, så funderar jag starkt på att lägga ner min sova-borta karriär ur ett ekonomiskt förebyggande syfte.

ikväll har jonte, jag, mamma & pappa haft en mindre filmfestival hemma hos oss.
det bjöds på popcorn, godis, mackor, te & SJÄLVKLART hemmagjord läsk ur vår nya familjemedlem, WASSER MAXX. (se; sodastreamer)
min finaste julklapp till min övegödde far!

imorgon är det nyårsafton och det ska firas med pompa och ståt.
på vårt vis såklart.
det innebär att jag, susanne, frida, lotta, maja, carro & maddo klär upp oss upp till tänderna och beställer pizza med hemkörning (bara det, VILKET LYX)  hem till fridas place.
det blir även vissa festligheter med raketer och kanske lite mousserande vitt vin på 12 slaget. men där går gränsen!
och de är precis så vi vill ha det! 

nu tror jag minsann att det är dags att bädda ner mig för att läsa och sedan kanske avrunda med att skänka en tanke åt min nya kille Björn Gusavsson i naket tillstånd.

ja, det är ungifär där vi är nu. gott nytt på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Personer

Årets Arrangörer/festfixare:
Årets Brötigaste:
Årets Chaufför:
Årets Chill-out/fikapolare:
Årets Existensialist:
Årets Filmvetare:
Årets Gamer:
Årets Hund:
Årets Inte-sett-röken-av-på-en-evighet:
Årets Kock:
Årets "Kom-igen-nu-killar-ni-fixar-ju-det-här"-pingla:
Årets Kommunist:
Årets Money-maker:
Årets Musiker/Kompositör:
Årets Norrköpingsbo:
Årets Par:
Årets Resenär:
Årets Resenär 2:
Årets Schackspelare:
Årets Sjukaste:
Årets Stiligaste Mustach:
Årets Sushi-kock:
Årets Tennisspelare:
Årets Tik:
Årets Torrboll:
Årets Vandal:

Personligt

Årets Inköp:
Årets Inköp 2:
Årets Inköp 3:
Årets Kap:
Årets Roligaste:
Årets Spel:
Årets Sysselsättning:
Årets Tråkigaste insikt:
Årets Tråkigaste insikt 2:

Musik & Film

Årets Film sedd första gången under 2007:
Årets Film med biopremiär 2007:
Årets Film med svensk biopremiär 2007:
Årets Filmupplevelse:
Årets Konsert:
Årets Lyckopiller:
Årets Mest Lyssnade skiva:
Årets Musikgenre:
Årets Musikgenre 2:
Årets Tröttaste musikgenre:

Diverse

Årets Fest:
Årets Fik:
Årets Happening:
Årets Happening 2:
Årets Minskning:
Årets Oavslutade:
Årets Onödigaste utgift:
Årets Onödigaste utgift 2:
Årets Projekt som aldrig blev av:
Årets Projekt som aldrig blev av 2:
Årets Projekt som aldrig blev av 3:
Årets Roligaste:
Årets Samtalsämne:
Årets Segaste utgift:
Årets Site:
Årets Sport:
Årets Utflykt:
Årets Öl:

2008-01-02 @ 01:16:20
Postat av: billy

DU är en pärla!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback