a bad hairday (NOOOOT!)

haha, alltså de tycks ha tappat charmen lite när jag drar de här borat skämten gång på gång känner jag.
bara jag som tycker att det är underhållande tillslut! hehe..

well, nu sitter här här iaf.
äter chips, godis och dricker fin dricka.
dvs, premium-cola från lidl.
de fattigas paradis!  - dvs, familjen, lars lindström.
pappa har blivit så pass stammis att han blivit tjenis med chefen och får personalrabbat på hela sortimentet.
nä.
men han skulle kunna vart! 


tonguie tonguie, dicki dicki, sucki sucki, licki licki!


waaart en sväng på interpool och vunnit biljard över iZa samt druckit EN öl i mitt sjuka tillsånd!
det var tämligen trevligt.
damerna hade en tre-kamp ikvällen till ära.
disco bowling, biljard & pokertunering.
dock spårade biljarden redan i andra  vändan när speldjävulen satte klorna i malin och hon blev en smula stingslig när inget gick hennes väg.
så som strök biljarden från 3-kamps listan och gled vidare till hennes föräldrar för ett parti yatzy och ett glas vitt vin (dock ej kylt hälsade malins arma moder vänligt i luren)
själv drog jag mig hem till tryggheten.
dvs till, mor, far, johanna, alex, ikaros & popsie.
film & chips stog på menyn!

jullis ringde nyss och var lite stissig.
hon blir ju lätt det när hon är berusad .. de får man ha lite överseende med.
(haha, känn intrernskämten flöda min vänner!)
hon drack "lite" öl och hade the time of her life i a-hillen!

hade även en trevlig pratund med allas vår Frk.olerud tidigare idag.
saknar karln alltså!
hon jobbade som fan iför trött gammal svettig baddräkt samtidigt som hon dirigerade snorungarna i bakrunden.
en ungerfärlig dialog mellan linda, hemma, gävle vs. - sara, göteborg, simhallen:

L: - aah tjänna muttan! 
S: - djaaa hej! 
S: - NEEEEEJ, FYYYYYYY OSCAR, INTE KISSA I BUBBELPOOLEN, FY FY!
L: - he  ... eh.. hallå?
S: - mummel .. fan alltså. .. ja, hej, vart var vi?
L:- ja, typ vid hej? 
S: - aha, ah, hej! 
S: - äre ball eller?
L:- javisstfan, allt glider, hos dig då? bara att älska jobbet va?
S: - jorå, jag ... nejmen vänta ....  - NEEEEJ TINDRA, IIIIIINTE BITA GUSTAV I BENET! NEJ NEJ!
S: - fan, jag måste lägga på.. en unge har simmat ut på djupa utan flygkuddar och en annan störtgrinar, vi får höras en annan dag gumman. hej!
S:- klick.
L:- jah ..a  hej ..


hehe. näerå, men sara är duktig som orkar vara simskole lärare tycker jag!
och då tänkte jag främst på att behöva springa runt och förudmjuka sig dagarna i ända  iförd gammal turkos (kan tänka mig att den är det..) avlagd baddräkt á la -86 !

anna så även. hon är ju kanske världens goaste gladaste gobit.
vad vore jag utan anna?
snälla tösabit, kom och bo med mig i norge. why not?
åååh!! 


hello, föresten har jag & susanne två mycket heta rum på G nu. 
skönt!
12 dagar kvar!
 
spana! --->
http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=9138650&sid=3aycop_rq792723&pos=14&tot=34
 




nu måste jag försöka sova bort lite sjuka så jag kan jobba och vara ball imårrn!


Här kommer en liten snabb sammanfattande bild av mitt HH - härliga hår (photoshop, SÅKLART!) !
var värd varenda liten sliten slant jag punga ut för det!


my new hair

är liiite längre än vad det ser ut på bilden. GÖTTMOS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback