All my friends are dead

idag har jag faktist gått upp klockan 11!
tackar. inte helt dåligt de inte!

ätit BRA (observera bra, efter gårdagens utsvävningar) frukost.
amatör-fotat mina nya rea fynd samt en sjal från Glitter & ett döskalle halsband jag inte rea-fyndat. dessvärre.

vi tar en snabb resumé över gårdagens fynd:
Jacka H&M 89,50:- ? 80,50:- ? mja, det spelar inte någon större roll när den kostat 398:- iaf.
Döskalle halsband, herr avd. H&M 49:- (?) ähee...
Sjal, Glitter 79:-
Grön klänning H&M (med tillhörande skärp som var för ugly för att få vara med) 29,50:- !!
Grå/Metallic klänning H&M 29,50:-


 
jacketskullredgreengrey


fan va seriös jag är idag. helt sjukt.

BAAAAJAAAAMAAJAAAA, BAAAJS, BAJAAAAAMAAAJAAAA, BAAAJSSSSSS....... STJÄÄÄRT. BAJS.


sådärja.
nu känns de lite bättre igen! puh.
blir nästan lite rädd för mig själv när jag pyssla med sånna torra saker som att berätta i bloggen vad jag shoppat!
det kan man ju läsa nån annanstans.
ja, inte vad jag shoppar då kanske.. men det svämmar ju över av bloggar var resterande av världens ladys berättar vart de inhandlar sina ekipage.

TWISTA FT. PITBULL - HIT THE FLOOR
aah!



jaja, annars då era skithögar? håller ni ställningarna?
min hals är fucked for life!
men med tanke på att jag knappt röker nått nowdays tycker jag vi inte kan lägga alltför stor vikt på att lägga över skulden på dom.

inatt drömde jag att jag sög på maddos bröst och vaknade med att ryck av att kicki ringde från ikea.
jag var fortfarande lite skakis och pratade osammanhängande.
maddos bröst är ju enorma! herregud.

uääck


ja, de var väl de enda jag hade att tillföra en snöig jävla morgon som denna.
nu ska min kära fader vår skjutsa mig till solariet sen blir de ansiktsmask och middag på patong med K.


massor av cred till alla mina snygga flickvänner för att dom är. ... mina, flickvänner, helt enkelt!

jag måste faktist säga att två saker som verkligen förgyller min vardag är när ....

* Lotta ringer och väcker mig på morgonen ( i stundens hetta vill jag oftast bara döda lotta långsamt med tanke på min gudomliga skönhetssömn, men efter 2min har jag piggnat till och då är de världens bästa start på dagen)
* Julia skickar små gulliga sms (julia har fått någon slags gratis sms-tjänst vilket gör att hon tar igen alla år av sms-försummelse och skickar gärna 2-3 sms dagligen. det är mycket uppskattat från min sida)



ähe, nu ska jag platta, min bästa investering hititlls, dvs, MITT HÅR. tack-ar!



exakt en vecka kvar in sweeeeden. woho.
"snaska fram numret nu bara"

ha. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback