ARG

nu har jag snart var arg i ett dygn.

jävla människor.
speciellt ett jävla brudhuvud som minimerat mitt redan kritiskt låga sömnintag till INGET sömnintag ALLS.
tack!

annars är de bra.
eller nä.
jag är sjuk. snorig, feber och ont i halsen.
jobb jobb jobb and no sleep for three daaaays.. bra skit alltså ..
.. and fuck forever, if you don't mind?
jag ska till miss alexander imårrn.
fast jag hoppar det faktist..
han ger mig ändå inte vad jag vill ha.


jävla mespropp jag är nu då helt plötsligt?
men ibland måste ju faktist jag också få vara arg..

om 20min börjar "en annan del av köping" .. de luktar mutta som fan! tobbe är bäst!
jag kanske återkommer senare när jag är mindre bitter.
dock fortfarande 19.. fan också.

die die die my darling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback