cause you're the storm that I believe in

jag tror jag har feber.
svart hår & feber.
imorgon har jag långt, svart hår & feber.. vilken jävla grejj! de här med febern alltså.
totally! WOOOOOOO.

......

sådärja! nu har jag hetsat klart!



lyssnar på 
the cardigans och världens kanske snyggaste nina persson som både jag & lotta har sett live två gånger i sommar.
hon är så snygg och bra! verkligen.

jaha, vafan. de här med feber och hosta kändes ju inte så jävla hippt år 2007 det inte!
men men, de får man väl bjuda på efter en sån här lång tidsepok av en frisk & kurant linda!
 
dagen har för övrigt varit till min belåtenhet.
hookade med malin, iza & kåt-gmingel en sväng.
träffade även maddo och vi shoppade loss för en fin slant på apoteket.
sen blev det liksom utgång är = hemgång pga min hosta. Så då kom jonte och foppa förbi med film och pizza i högsta hugg.

en var bra och en var anus

den bra var sthlm boogie för kanske hundrade gången de här året. eh, nä. men ni vet!
hoffe var lika jävla härlig och damkläääär som vanligt och allt var fint.

den som var anus var living high som handlade om två subbar som verkligen (med betoning på verkligen) gillade att röka brajja och kolla på nyckeln till frihet.
Filmen fortskred på den vägen den yttligare timmen och 28 minuterna som var kvar efter man förstått det.(sammanlagd tid; 1h & 30min)  verkligen underhållande ... 
 

jag är lite trött i kropp, knopp & snopp nu faktist så jag funderar på att lägga mig i tid för en gångs skull?
snorta nässpray och poppin' alvedon!

- "JOJJO! Hörde du Kongo? Vi får varm mat på tallrik!"

haha..
ska brygga massa cocos-te, göra mackor och lägga mig i sängen och kolla på glenn killing på grand nu!
ska bli mysigt.

äh, fan vilket ljug!
egentligen vet både du & jag att jag kommer dra fram gammel dansken och porrsurfa fram till gryningen!
jotackdu.
livet är bra fint!

häppåle!


föresten tänkte jag lägga ut lite pics från i lördags när vi var ett gäng damer som var på Linas 20års fest!
som sagt, de här med att ens försöka bli bildskön har jag lagt på hyllan. tackar vettja photoshop!
enjoy bitches!



jullis & jag

ruskigt photoshoppad bild på  jullis & mig 
vin & bitches. lovely!

suss & frida

styrdans á la frida & susanne!

nyktert

man fyller bara 20 en gång i livet

sophie & elin

sophie & elin var hooott stuff!

loob, lina & jess

looban, lina (jättenykter) & jess

yeah

kicki, jullan & jag

fångad av en stormvind

looban är fångad av en stormvind (bokstavligen)

elin

.. elin stog för rövarhistorierna!  härligajävel




sådäärja, i'm out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback