chop suey

dag 3, med andra ord, första riktiga faste-dagen.
jag har just ätit frukost vilket bestod av 1-2 tsk gloubersalt (för att få fart på magen, OBS. var nära en toalett de första timmarna efter du intagit saltet) samt 2dl ljummet vatten.
YUMMY!

....  ska bli jätte spännande att gå på 20års kalas hos kattis med endast 2tsk gloubersalt innanför västen ...

hard rock hallelulja!

lyssnar på lite ramones och chillar.
allt är ballt.

solen skiner och det är högsommar värme.
vad mer kan man begära en fredag i januari?
stackars er som utövar någonslags vinteraktivitet.
själv bojkottar jag allt som har med snö och vinter att göra.
jag blir rebellisk och går runt i minikjol och flipflops fast de är -20.
fast jag kan inte hjälpa att tycka det är lite tragiskt ändå.
VAD HÄÄÄÄÄNDER MED VÅR VÄÄÄRLD?

nu ska jag &
make up store styra upp mitt liv!
återkommer för vidare info.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback