FISDISCO!

alltså, eddie meduza är my man! 
han har klättrat och snott åt sig etta platsen på listan över män jag tycker härliga (där låg tidigare karlsslokar såsom bob marley, neil young, ison & fille, johnny cash osv osv)
han har gått om alla regelrätta, normala, artister jag vanligtvis lyssnar på.
haha.. alltså, visst att jag känt till honom förut.
men det var inte förräns när farsgubben några dagar tidigare bränt en skiva vi kan lyssna på i bilen jag fallit som en fura för karln!
haha. charmigt, verkligen ...  

[ lyssna även gärna på: Vovlo, mera brännvin, jag vill ha en brud med stora pattar, torgnys svettiga ansikte, osv ] 

FISDISCO!

Jag åkte upp till Stockholm och gick på diskotek
men alla var så bruna där och jag, jag var så blek
dom ligger visst i solarium och solar hela dan
sen går dom till ett inneplejs och svettas av bara fan
Dom dansar och hoppar och sliter och snor
med diskot på högsta volym
Och tajta brallor och tunna tröjor ... och jag som hade kostym
Nu vet jag precis hur man ska göra om man är stockholmare
Den nya dansen som gäller nu, på den måste alla va med

Så ner med brallorna, böj er framåt
ut med arslet och sälpp ut gaserna
SLÄPP EN FIS! SLÄPP EN FIS! SLÄPP EN FIS! SLÄPP EN FIS!



haha, den här låten är ärligt så jävla rolig att jag sitter och skrattar FÖR MIG SJÄLV när jag skriver..
haha, mesigt.

idag vaknade jag 11.10 .. rätt chill ändå.
bryggde te, drack juice och åt youghurt med massa cocos och russin. mumma!
nu ska jag gå och sola och sen deala lite inne på banken.
chill chill!
kanske träffa maddo och jullis lite senare. frescht! jätte PÅ om du frågar mig!

sååå, later my dear!


mannen, myten, legenden

mycket charmig bild på mannen, myten, legenden!


Kommentarer
Postat av: madelene

Haha, fan va rolig du är... yes korven var finfin. gillar korv. syrran jag gick in på ikea bara för korven, haha. Snåla jävlar. har just fått reda på att en kille i min gamla koridor har haft fylle-sönder ett bord jag skulle sälja i morrn. suck. jaa flinder sa att han träffade dig. kulkul! ska sova nu till akvariernas plaskande. flinder kallar mig crazy fish lady. SOVGOTT :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback