..föresten!

.. har jag visat de små skönheterna jag fick av isabell på julklappsbytet?
om inte, här är dom. fuckin ' fabulous!

lovely ! 
och jag citerar isabell :

"Svarta som natten.
Men passa så du inte trampar på katten..
Fina på sommar som vinter
Dansa försiktigt så du inte sliter..
God Jul Linda Lindström, här får du din utekvällsdröm .. "




alltså, kan jag lägga av att göra allt annan än saker jag SKA göra?

ist för att sortera tvätt, skriva CV & sortera viktigt papper (vilket jag skulle gjort för flera veckor/månader sen, ja, kanske inte de där med tvätten då, men aändå) så sitter jag här, dricker te och  lyssnar på the pouges.

FAN FAN FAN.
jag måste ta mig i kragen.
ringa lena.
fixa med skattemyndigheterna
åååååh............

Jag och isabell är lite bögiga på interpool

Jag & iza

Kommentarer
Postat av: madelene

Oh, jag har också sånna! Så fina så fina. Och du är snygg i håret.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback