go and fuck yourself!

nu har jag ärligt tänkt skriva en CV i 3 månader men det blir aliksom aldrig riktigt av?
vad är de för fel på mig?






annars går bilen bra.
jag har inte ens övningskörningsvbevis.


idag har jag rea fyndat!
köpt 2st klänning á la 29,50:-/st på
H&M.
en grå /metallic och en grön, vilken jag ska ha på min & susannes avskedsfest på lördag.
woho. den är frescher then fresch ska ni veta.
samt en grå jacka som kostat 400:- för endast 80:-
håll i hatten!

fast jag för 12:e gången den här veckan bestämt mig för att börja min nya sunda livsstil så påbörjade jag min dag mycket hälsosamt med en brakfrukost innehållande näringsrika chips, fiberrik cider & fettsnål chocklad från konsum 9:an som jag, felicia & carro tryckte i oss upppe at carro's lite lätt sädär vid 17 snåret i eftermiddags.
det var vi värda efter den hårda dan på stan (oj, tupac nästa linda?)

annars så har jag endast underhållit mig själv genom att äta och sitta framför datorn och svälla idag.
jag kommer vara fin som snus till helgen när jag tar avsked av gävle.
17kg + och för full för ett knull. YOU GO GRRRL!

ähe.. men imårrn ... då ...
ska jag iaf sola.
och .. äta på patong med K.
jahapp ..

men på torsdag .. då, då börjar mitt riktiga liv ..


äääähhhööö.
jag har så fucking jävla kuk åmål tråkigt nu alltså.
men, de bjuder jag på.
för sen blir det tokfest TORSDAG, FREDAG, LÖRDAG!
woho. svart bälte i karate, man tackar!
kusinvitamin kommer ner och vi ska ut och göra stan osäker .. (eh, visst)

nu ska jag ringa min kära väl frk.olerud och ha lite deep talk.
sen ska jag bara läsa ut sista sidorna i O.S.A av denise rydberg ..
jag lyckades plöja mig igenom 314 sidor igår när jag hade lite tråkigt.

bok & te min vänner, det är livet det!

ps. carrie & damerna på 3:an nu! woop.

bajs / bert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback