I'm gonna let my freakflag fly!

hej på er skithögar!
nu var de ett bra jävla tag sen man moved that black ass over there och skrev nått vettigt!

jag är bara så jävla lat.
det finns så himla mycket saker i mitt huvud varje dag jag bara vill sätta mig ner och hetsskriva ner till er ..
meeeen, dealen är ju den att så jävla fort jag påbörjar något här vet jag att jag kommer bli sittandes vid datorn iaf 1½ timme framöver.

och ja, nivet.
därav latheten.

meen, hey, som sagt, it's been a while!
(tänk gävna
scary movie, motorsåg och pubis) ooh, va schönt!

den senaste tiden har mitt liv gått ut på två saker.


rusningsmedel & samlag!
destillerade drycker och gossar!
brännvin & erotik!

kort och gott.

jag har haft fullt upp med att supa mig redlös och skaffa mig otaliga, ännu för omvärlden okända, könssjukdomar med män jag aldrig mer kommer träffa.

livet är bra fint kära vänner! 

haha näe, nu tycker jag inte att jag skall vara den som är den.
men en jävla massa fest har det vart. hujedamig.

har även i vanlig ordning jobbat på diverse jobb och bränt ut min arma kropp i förtid (jag undrar vad som bränner mest, jobb eller brännvin?) 

allas vår hund ikaros (alexs) bajsade nyss "lite" på mamma & pappas sovrumsgolv. 
de kan ju tyckas rätt oskyldigt när man tittar djupt in i ikaros valpiga hundögon och själv slipper ta del av biprodukten.

det ansåg även min kära fader vår innan han förstod att det var han som blivit utvald att utföra det prestigafyllda uppdraget som vi kan kalla "plocka-upp-ikaros-bajs-från-sovrumsgolvet-med pappestuss-projektet" 

far gick tappert för att hämta papper och ser till sin förfäran när han återvänder till sovrummet att ikaros ÄTER upp sin egen avföring! 

pappa skriker, jag skriker, mamma skriker, katten skriker, pappa börjar hulka, jag börjar panikskratta, mamma börjar panikskratta...  pappa spyr. 

japp. 

åh, vilken fin kväll hos familjen lindström.




för att bryta den här trenden med att fastna framför datorn till klockan 03.30 på vardagar tänkte jag avrunda lite fint med att lägga ut massssor av bilder från diverse tillställningar.
med diverse menar jag juldagen & nyårsafton eftersom det är unfifär så länge min nya vän kameran bott hos mig.

att notera är att jag på juldagen hängde ut med mickan hos dahlia från en början för att sedan, helt otippat, hamna på jordens skönaste förfest hos emma & ia med tillhörande föräldrar samt deras vänner.
där infann sig även de mjukaste murvorna i stan, dvs, ida, lotta, majja & camilla!
OOOOHLAALA!

vad som hände därefter är de ingen som riktigt vet.
det sägs att kön till slicken gick på 90min (din morsa går för en hundring) och att jag beslutsamt traskade ensam upp till solo och slank in där istället.
de sägs även att jag ramlade och tappade båda skorna lite snitsigt nedför solo-trappan för att få största möjliga effekt av definitionen "pampig entré" 
vad som hände sen är historia .. 
men vem vet, de kan ju bara vara rykten... 

 

now: lite härliga pics från förfesten
mm

gobitarheheyea
gobitarfolkzvuxna människormermilla  + vuxnaemma och lottamajjy & jag-mickan & ia

camillan



OKEEEJ.
nu tog ju ärligt de här 30min för att det tar sån in i noooooorden (draåthelvettejävlabögblogg) tid att ladda upp bilderna.
så alla härliga (och OHÄRLIGA) bilder från nyår får vi helt enkelt finna oss i att ta en titt på imorgon (eller nästa år typ) yeaas.

dagens roliga nyhet är väl att jag enligt tradition (sen förra året då dvs) har börjat fasta.

- "Man kan också fasta av hälsoskäl, ibland på uppmaning av läkare. Det är inte helt ofarligt att fasta om det görs fel eller i för stor omfattning. Är man ovan vid fasta bör man kontakta en läkare eller dietist innan man börjar fasta"



Jag har köpt en faste-box och det innebär att jag nu i två dagar endast lever på grönsaker och te för att sedan på fredag morgon börja avancera uppåt till att endast förtära specialla faste-drycker på vissa klockslag i 3 DAGAR.
dvs, buljong, ren äppelmust & faste-te.
japp. och därefter kommer två dagar (måndag & tisdag) då jag börjar trappa upp igen och får kalasa på salladsblad och typ plommon.
mm ........
måste även poängtera att här det är strängt förbud på alkohol & cigaretter.
inte ens tuggummin är att tänka på.

men REN, de blir man! och så tappar man ju ett och annat kilo också ..
fresch, freesch, freescher then fresch. jorrå!
allt gammal lort som ligger och grusar i kroppen används så tillslut är man helt jävla clean. woho.
tänk alla sofiero, max burgare & marlboro lights som ligger som och skräpar i min kropp.. hu.
det känns bra .... eh, sen ... när .. det är  .. över. .. på typ.. eh, onsdag. ja!


dag 1:
allt har gått jätte bra! ....  tills jag vakna. 
 
3kg sallad, 5 tappade tallrikar och 14 nära-blodsocker-fall senare har jag tjyvrökt 2 ½ cigarett och mår som ett as.
RÅÅÅÅ HUNGRIG och förbannad i det här fallet. 

det här med ciggen kan bli svårt att hålla.
men de gick ju förra året så nu ska jag fan SHAPE UP ! 


gud ge mig kraft! 
måste sova. 
jobb imårrn .
i en restaurang.... BRRRA DÄR! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback