MEN HEJ MITT VINTERLAND !?

det var väl självaste fan också.
ok ok, gratulations in the nations till er som åker brääääda (-jag åker brääda jah! .. för vi är rappande piloter, uh uh )  jaja ..

men för oss som gillar att kila runt i högklackat och minikjolar är det här alltså inte bra (tonfall á la eva olerud)
well well, det blir ju lite ljusare iaf!

hella yeah. ringt bög hälsocentralen för en tid hos miss alexander igen.
fuck. då kommer det inte gå vägen ännu en gång.. TRÖTTTTTTT JAG BLIR!

tröttasvettigalinda blir jag då, jorrå!

nu ska jag sätta på mig ett par stora fubu-byxor med south park gänget på bakfickorna samt en west side hoodie och lyssna på 2pac hela vägen till solariet.
wöwöwöwöw.

ähe.

hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback