mini-keso & dönickar

några fat beats är ju sjävklart:

Neil Young - my my, hey hey
Missy Elliott - We run this
Gwen Stefani - wind it up
Lorna - papi chulo
Tenacius D - Tribute
The specials - ghost town
Looptroop - looking for love
Johnossi - man must dance
Iggy pop - nightclubbin, VIP, china girl, success, I'm a passenger, lust for life, wild one
damian marley - road to zion
Jedi mind tricks - blood in blood out

GÖÖTTTMOS!




nu har jag ätit 1 ½ paket minikeso på snart 20min.
REKORD LINDEX! känner direkt att magen är JÄTTE-PÅ det här äventyret!

först på macka med keso, tonfisk, rödlök, tomater och kryddor. 
och nu har jag avancerat uppår och gått vidare inpå desserten bestående av apelsin, keso och husets  vatten.
mumma!

jävla chilly dag må jag säga.
vaknade enligt tradition av att lyckliga-lotta (med "kuken-är-rund-i-hagalund-anneli i bakrunden) ringer och tar i för kung och fosterland och sjunger en truddelutt slasch drar en liten vits sådär på morgonkvisten (12.30)

jag blir självklart mycket  lycklig & charmerad men kan inte riktigt hålla samma takt som lotta i konversationen med tanke på mitt lätt sinnessvaga tillstånd jag befinner mig i när jag är nyvaken.

hon får iaf upp mig ännu en morgon (tack flotta!) jag brygger te, duschar och lyssnar på
neil young innan jag glider vidare nermot storstan.

mötte upp gammel & kåt-g för en härlig (läs; ohärlig) lunch på mingel & bar.
kyckling, stekt potatis & peppersås.
jag tror någon bajsat lite i pepparsåsen för det smakade mycket olustigt!

sen vart de shopping på ljummen nivå.
gäller att hålla hårt i börsen nu när man ska ut i vida världen på egna ben (vader) ..

en snitsig sjal från H&M, två knästrumpor - gråa & svarta från H&M, ringar från gina tricot, stora ringar till öronen från indiska, samt ett par heta döskallar till öronen.
MEN, eftersom jag tydligen är nybliven analafabet förstog jag inte att det stog att det var MAGNET örhängen.
jolåsattevettu. så jag har redan lyckats tappa bort en magnet plupp.
taaack-arr!

sjaldönickar




sjalen  & magnet dönickarna










sen blev det lite flotyr på café waynes och sen vidare hem för att jobba lite med K.
gick som smort.
vi kollade på "bäst i sverige" och mådde bra!



nu sitter jag mest bara här och lökar.
den norska ladyn har INTE ringt upp mig vilket alltså resulterat i att jag & suss ännu inte fått något bostad i vårt kära grannland.
men 1 feb bär de av, vilketfall! jag är blir svettig och nervösch-s (COPS!) bara jag tänker på det.

om några timmar kommer iZa den bruna homon hem från dominikanska.
så imårrn blir det fest!
två nyktra veckor senare känner jag att jag är värd en öl eller 12 !
och med tanke på att livet är en fest fortsätter jag i samma anda på lördagen med att fira lina med mina damerna damm i fridhem. kan bli sweet home alabama det!

så, de var väl en liten lätt uppdattering om mitt glammiga högintressanta liv!

nu tänkte jag faktist lägga ut (några) av bilderna från nyår!

Jag var smart och tog med mig kameran till festen på munken men lämnade dessvärre förståndet hemma hos frida.
så det finns endast bilder från för & efterfesten.
hade ju gärna velat vart lite paparazzi på SJÄLVA nyårsfesten också..
men men, det här får duga tills nästa år ... eehr.

själva nyårs firandet yttrade sig på såsätt att jag, sara & julia började lite fint med att dricka ett och annat glas vin hos sara vid 15. tiden..
sen gick vi vidare och mötte upp resten av alla härliga hundar hos frida på söder där det bjöds på delikatesser såsom wienergum, chips, vin & öl.
vi lyckades hålla oss så pass i skinnet att vi tog oss till munken (som rillo m. syster hyrt) i behåll.
jag hade även köpt en STOR raket av frill-killen på godislandet som jag var MYCKET exalterad över.
stämningen var god och förväntnignarna höga!
folk ramlade in och tillslut vart vi 45pers som åt mat och drack gotta. mycket gamla goda kändisar!
vid 23.00 börjar dock mitt minne svika.
efter det har jag tydligen visat muttan, duschat i skumpa, skjutit av min raket (????) , gått till goya (ännu mer ?????????) vart på max (....) efterfestat med.. (??????) ....
kom hem 15.00 dagen efter ågrenarnas ågren för några år framöver..
JÄVLA FIN KVÄLL, med andra ord.



SÅHÄR FINA VAR VI PÅ FÖRFESTEN!
fridizeverybodyyaahlinajulle rajjjag & anna.




SÅHÄR FINA VAR VI PÅ EFTERFESTEN !
fyfan
efterfest.



måste sova. läsa. städa? bädda rent iaf.
denise rydberg. storlek 37. lovely!
imårrn ska jag till hälsocentralen.

.. har köpt linser igen. blåa.
de bruna förstörde jag på nyår.. synd.. bajs.. hej?

Kommentarer
Postat av: Anonym

serri linda, ta jävla i mig bort den bilden på mig
/SIRRÄÄÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-01-12 @ 13:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback