raphie, get of the stage, sweetheart .. .

tjena böghögar!



om ni har sett bilder på mig som malin har tillgodogjort för hela svenska folket vill jag bara säga att sådär ser jag inte ut på riktigt.... (eh, va?) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jomen jaa... eh, alltså, jag ser ju ut sådär.. men bara när jag är med malin, isa & kg (eller på studentkryssningen?) ... eh... men vaaafan, glöm dom! göm dom. dröm dom? eh, usch. nej! 

fagrare kort finns ju.
och BILDSKÖNARE människor finns ju!
jag kan tyvärr INTE läggas in i kategorin "bildsköna människor"
oftast blir jag för förjävla ful att jag inte kan vistast i möblerade rum och måste tvångslåsas in i nån svart källare utan spegel några timmar för att smälta chocken.
det är verkligen inte kul.

som den gången jag gick i 2:an på gymansiet och skolkatalogen kom ut.. (den dagen, den sorgen)

jag fick en tjock-chock. Jag visste att jag inte riktigt känt mig på topp dagen fotot togs.
.. men att jag skulle se ut som
"MARY-MY-FAT-MUM" med äckligt fylleflin och svettig blick fick mig att tappa allt.
jag blev akut självmordsbenägen och skolkade resten av höstterminen.


jaha, era härligt jävlar! ... vad händer på er sida av stan då?

själv sitter jag här i betongen och chillar med mina boooyz in the hood.. vi snortar coks och softar till fet hiphop!

.. ELLER så sitter jag här, ensam hemma hos mor & far, dricker te och kan inte lyssna på musik för datorn är så trött..!

skitliv!
jag har inget jobb den här veckan verkar de som... (nu när jag verkligen behöver det!)
alla är så friska och allt är så förjävla lugnt på ikea nu att de inte behöves någon extra personal.
oh my god.. vad gör jag då? känns som jag inte upplevt det här dilemmat på några månader.. (aldrig?)

JO!
1. sover .. (som fan. gärna dagtid. frukost cirkus 14.00)
2. lökar (dvs, går runt i morgonrock, sitter vid datorn, kollar på tv, sitter vid datorn, kollar på tv, sitter vid datorn .... duschar NOOOOOOOOOOT (borat, haha)
3. ÄTER ! stora bokstäver här.. jag börjar få en släng av marry my fat mum-looken igen..   hu. ska styra upp de här snarast.. 
4. njuter! det är faktist sant. ibland är de så jävla skönt att kanske göra ingenting (..... kanske bara hänga du & jag, jag tar med mig rosor och en ask chocklad ... haha, maaaangeeee)
true true darlings. 


jag har mina blå linser i sen rätt många timmar tillbaka nu.
har visst glömt bort att blinka på några år nu känns de som.
och när jag väl kommer till skott så vill gärna linsen följa med upp under ögonlocken in till hjärnan och simma runt den några varv .... lär ju gå rätt snabbt ....
.. men jag har sagt NEJ till det (precis som lisbeth sagt nej till maddo att köpa ut 3,5or till oss när vi var 17) dom får stanna i ögonen och det är med basta!

oj, nu fick jag visst lite gråstarr ... fasiken. lensway is the shit alltså!

idag har jag vart hem till carro och hängde lite där med henne & helen samt gått på hockey med K.
vi träffade många gamla godingar och matchen var väl helt ok .. eller ?

jag hann konseumera en kexchocklad, en chipspåse, två zoo-stänger, en korv samt en coca-cola.
jonte och sebbe tjyvspande in mig och skickade elaka sms innehållande ord som "flottig" " fokus" och "ingen filmkväll" .. hmm .... jag tyckte som sagt hockeyn var jätte underhållande & stimulerande....

min klocka ringde 09.10 som planerat imårse. 
planerna var dom att jag & carro bestämt möte. Vi skulle promenera till mig för att kolla på en "morgonfilm" och sedan äta lunch tillsammans.
men vad heeende? 13.30 vaknar jag av ångest och ringer carro på schtuts.
Hon svarar med sin tjejigaste-wiskeymorgonröst att hon precis blivit väckt av sin amra moder per telefon.
aaah. life's just great!

IMORGON SKAAAAAAAA JAG GÅ UPP SENAST 10! okej?
ska sola. och promenera.
shape up linda, förfan.

måste bara ärligt bekänna en av mina planer jag smidit på en längre tid! 

på torsdag blir jag svarthårig och på fredag blir mitt hår betydligt längre.. ! wiho.
80 extencions ..
4 tuss, man tackar. (äckligalinda och skriva tuss .. vem fan bor på stureplan egentligen?)
men vafan, pengar är till för att göras av med! sådeså. 


nu känner jag att OM ni på något sätt fått tag på någon av de mindre smikrande bilderna på mig så måste jag kompensera med att lägga ut en relativt  nykter & normal bild på mig själv från i  lördags .. (innan det gick utför dvs)

rök





stay black! / findus

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah alltså jag blir lika chockad varje gång jag läser din blogg du är så jävla rolig och grym på att skriva:D bästa var den där,

"men jag har sagt NEJ till det (precis som lisbeth sagt nej till maddo att köpa ut 3,5or till oss när vi var 17)"

STAY BLACK M00m, du äger allas bloggar

2007-01-17 @ 23:52:39
Postat av: maddo

justja förra var från mig;)

2007-01-17 @ 23:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback