snubben trodde han va cool , för han ..

håll i hatten, nu blåser det med stora bokstäver!

jag ringde på en lägenhet i
oslo i måndags.
Så jag & susanne sitter här och håller tummarna i högsta hugg.
ja, nu är ju inte susanne just här. men hon sitter väl antaligen hemma och lökar .. samtidigt som hon håller tummarna alltså.
måste erkänna att det är jävla påfestrande att i två dagarna hålla tummarna i styr.
resterande fingrar fungerar inte riktigt som de ska och handen blir något så när oandvändbar utan tummarna.


det kan vara därför jag råkade TOTAL FÖRSTÖRA  tre stycken restaurang spisfläktar för x antal tusen kr/styck på jobbet igår? jag skyller allt på mina infällda tummar..

Så ännu en gång vart chefen förvånadsvärt beundrad över hur man kan hinna med att göra så mycket fel på så kort tid.
jag är enormt häpnadsväckande som han brukar säga.
nästan så man kan ställa ut mig på museum... brevid fläktarna, glassmaskinen, porslinet, diskmaskinen och allt annat jag demolerat under årens lopp..
kan man nog tjäna en hacka på ..


såja! nu lyssnar jag på motorisk afasi och har en liten släng av uppsvullna hamsterögon.
ibland ser man saker jävligt klart. som nu, tex.
när man får det på papper rakt upp i ansiktet.  
då blir jag lite ledsen. men jag antar att det är såhär jag vill ha det.. eller ja, vem vill det egentligen?


bytt musik.
iggy pop. fan va han är the man!
lätt ligga.
gammal jävla get numera men jag menar,
när man en gång testat russin vill man aldrig mer ha vindruva!



annars ska jag jobba igen imorgon som alltid nowdays känns de som.. men som ni vet så lever jag efter mottot cash is king.
och med det menar jag sjävklart, JONNY CASH! herregud. han är nästan lika stor som pappa...
och kungen och gud såklart.
fast vem fan tror på kungen och gud? jag säger som ebba grön, HÄNG GUD!
nääe...........
bara för att jag skrev sådär hemska ord kommer jag bli tvungen att hets-be gud om ursäkt inatt när jag ska sova. lägg gärna till en lång ramsa där jag rabblar allt jag önskar icke hända mina nära & kära.
baah.. de kommer bli en lång natt ..
 
jag har köpt otaliga nya plagg de senaste veckorna. det är inte mänskligt hur mycket pengar jag lägger ner på kläder alltså.
ja, säg gärna all lön då med andra ord.
har en liten fetisch för skottskrutiga plagg, äger något i varjge genre (byxor, kjol, strumpbyxor osv osv, listan kan göras lång.. ) det senaste fyndet är ett par SKOR från cheapo / blammo

själv viker jag dock ner kanterna.
rutor

annars har fastan har gått som smort. fortsatte fast jag inte behövde. strongt linda!
dock bröt jag idag.. vill vara fit for a fuck på lördag när jag med flickvänner ska till Lina som fyllde 20 igår!
grattis och peppis linus !!!  (se; ondskan)

nu tror jag det är dags att avsluta här för allas trevnad.

ikväll har jag solat samt vart förbi maddo & alicia på ett åk! det var skönt. ähe, usch...  men ja, vi hade en trevlig tid tillsammans. totally!

jag läset högt ur den mycket allmänbildande boken  "tulla får en potta" för alicia 52 gånger samtidigt som maddo och jag spejade efter white trash chix på efterfesten.
allt var mycket givande! puss maddo & alicia.


vi säger så!
tack alla för att ni är dom ni är! .. och inte några andra.
eh, för de skulle ju vara skitkrångligt om jag tex ringer anna så svarar leif loket olsson och plötsligt är inte anna - anna längre. utan loket (som giförsig, också bor i göteborg, men de skulle inte kännas rätt ändå alltså.. )
eh, ja .. som sagt.
jag uppskattar er. tjejer. och killar. mest. av. allt!
mamma, pappa, johanna. alla.
UNDERBARAFINAÄLSKADENÄRA&KÄRA.
puss.

så bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback