alltså, FÖRLÅÅÅÅÅT!

att jag aldrig bloggar nått nowdays. jag ber om ursäkt till er härliga hundar som troget läser varje dag samt till mig själv för att jag mår bättre när jag får filosofera lite här!

well, det som är uppe är väl för tillfället att jag ska duscha fötterna sen kila över till howie's för lite grejjer med tjejer! skönt!

annars då?
livet är väl ingen dans på rosor men det där ska jag styra!
åker till storstan på torsdag med GM & iZa. bor på hasselbacken och steker sthlm i två dygn. de går bra!
för övrigt var petter, DJ sleepy samt deras kumpaner och åt köttbullar på IKEA igår. 20st. stor portion.
 alla ville ha allt som ingick. YES SIR (som petter sa)
jag var stissare än stissigast och efter en tid (säg 45min) fick mina medmänniskor be mig att antingen sansa mig några hg (60KG!) eller gå ner och vila lite i vilo-rummet tills jag återgått till regelrätt människa igen.
jag valde alternativ 1.

måste skynda, mina fötter luktar som ... nä !

vi hörsch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback