det ska va reggae

... i sommar,.

älskara att svtava fel på reggae .............


hoåppas för hhela mitt häjrta attt det var mina nya ( AS SNYGGA)  grannar (sammma hus, brevid ossss, radhus) som bråkade förra vecka och fälllade ord som ;

- jag vill inte bvo häble länge (bo hoss mig) .. i mitt rum... gävnrna... eller?


0och osc. slampa, bla bla bla..... osv....




gimmme some mo,.
eller ge mig han,


pinigt som han skulle läsa min logg.

men ge mig gäbrna min grannne ..


dom sa TYDLIGTigen TISIGARE (till min mammma) att det INTE hade vcart dom som m bråkade DEN natten... men hey...

kan urw blogga nu.
måste uppp och jobababa om snaartt!
 bara ger mitt bästa. gärna mitt bästa.´


jag tyckte jag fick vissa signare av HAN.

tyldigen gillar han KORN..
OCH DET GÖR JU JAG MED, SOM FAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!ASHH...

jag klär mig gärna av mig naken på bakksidan och "minglar"


ibland,. -!!!

måste sopva nu. det går för långt... som sagt.

hoppas inte mina nya (insm paranpes killlen) l'ser ddet här.l..


vore pinigt!!!!!

hahajh, älska ordert pinigt !
men, jag ska styra upp det hä'r.


gärna ligga med grannnen. nä'r man bor hemma.

alla är på visby.................................................................. utom jag coh möjhligen martyin dahlin,.

fitta också..

haha, älska yotube.

nu ser min bästa SIDA.


MEN SOM AGT .... grannarna. ...


ÅTERKOMMER..




(jag ska ta han)



gime some mo som busta ryhmes skulle ha sagt......
wwwweeeeessssssssschee,....t !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback