hej hjej, hallå dagboken !

nu solar jag som aldrig förr och det enda synliga resultat jag kan se i nuläget är 3 nya fräknar samt en klibbig, blekfet, vit kropp.
VAD ÄR DET HÄR?

alla är på öland och jag har huset till godo.
uppgifter av mer praktisk natur såsom att tvätta, ta ur diskmaskinen, hämta posten och släcka alla lampor jag tänt under natten och så vidare har inte riktigt blivit av.

själv föredrar jag att leva i i nuet och ta vara på studen.

dvs, bajsa med öppen dörr, röka på framsidan, låta mjölken stå framme och saker i den stilen. listan kan göras om!


Myggdansv.5b har blivit den nya ungkarlslyan nr.1 !



kan inte sitta här. måste ut igen.. mer fräknar och mer svett! livet är underbart!





ps x2. de förra inläggen, NIGGHA WHAT!? jag var berusad. det är de enda jag har till mitt försvar.
funderar på att ta bort dom. bara massa interna skämt med mig själv och min svenska är inte helt OK so to speak.


idag är jag ledig !!!!!!!!!!!!!! WOHO.

hööörschhhh



Kommentarer
Postat av: määdhoooew

alltså dina fylle inlägg! HAHAHAHAH

2007-07-17 @ 14:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback