mitt liv känns typ som när man har 100 spänn

.. men bankomaten kan bara släppa ut fem ...




raatatata
(sällskapsresan) 

det här med att vara back in buisness i gävle igen är ju ... ja. hej !
eller?
jag förstår ingenting.

jag måste ha målat upp någon slags jätte glammig super fresh bild av stadens torg (inklusive alla gator, kvarter,stadsdelar, människo, UTESTÄLLEN osv osv osv)  medan jag vart på fri fot i oslo so to speak.

för det här var ju absolut inte vad jag förväntade mig.

fitta också.

aja, jag ska upp och jobba på mitt nya jobb ("nya" med hartassar) om cirkus ... 45min .. eh, känns de som.

fast de är ju självklart inte sant.
men ni känner läget .. jag borde sova.

kan bara inte släppa det här med att vara relativt nykter ute i gävle när man vart borta .. för, ... länge.

det var helt enkelt inte en bra idé.
jag gillade inte läget.


å andra sidan är det ju as kul att träffa folk man känner och osv osv osv och hela den biten.
men hur länge håller det?




VART SKA VI (jag, susanne, lina & julia) TA VÄGEN I HÖST? ..
(nynna melodin till "vart ska jag sova inatt")


.. dit vindarna viskar mitt namn ....



här är försten en fin bild på råger med å pontare.


trevligt kille.

image123

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback