Fabio!

ja, fabio är ju verkligen en klass för sig.

hehe, så missförstådd.

nu är de morgon och vädret är som toppen på snoppen.
jag har ännu svårare att röra mig idag med tanke på gårdagens utsvävningar.

jag och susanne gjorde en liten utflykt till den eftertraktade mongoliska buffén (brevid café sör!) där man får äta hur mycket man vill för endast 155:-
vi gick in för vårt mission till hundra procent vill jag lova.
man får välja allt man vill ha på sen steker kockarna det framför en..
härligt härligt, men farligt farligt är det enda jag har att säga om det.
bildbevis kommer sen ...


nu ska jag krycka mig ner till lidl (ja, jag är en svag människa, men de är billigt, och GOTT!)
och handla lite yoghurt och dyl. för parken.
jag tänkte ligga där och friteras i några timmar innan jag ska på lite div. ärender bla. till skatteverket samt likningskontoret. mer spännande än så blir det inte!
förra gången blev den håriga tanten i kassa 3 utsedd till - NORGES TRÖTTASTE , EVER! - .. och det kära vänner, det är nått att hänga i julgran de!

sen blir de avskedsfika med rebban ikväll. sad but true!

läääänge sen jag pratade med maddo och carro.
åh åh åh , HUR MÅR NI? kul med kommentarer. i love it! fortsätt med det.
hälsa alicia maddo!

SNART KOMMER JAG HEEEEEEEEEEEEEEEEM. om en vecka är jag hemma nu

skit ner er gobitar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback