first you give it, then take it away

tjenixen !

queens of the stoneage - little sister

men HERREJÄVLAGUD! på måndag åker jag till
roskilde och lever & lär i en veckas tid.
gärna lever. och lär ..? njäe. men om jag nu mot all förmodan skulle lära mig något (ja, för jag kan ju redan allt om livets svåra gåta, älska, glömma & förlåta, JODÅ!) har jag antaligen glömt bort det när jag kommer hem.

denmark, GIMME SOME LÖÖÖVE!

jag hoppas faktist för allt i världen att mr.löve befinner sig där. att we'll meet again..
han är en härlig danskjävel vid man sköld. eller var det köld? knöl? kön? nä, jag håller fast vid sköld! 
vill gärna ses och kanske utbyta kroppsvätskor och idka lite umgänge igen. ett svettigt tält är ett önskemål!
för det ska vara en jävla höjdare har jag hört av säkra källor ...  (ca**o)
helt ofattbart att jag, en ruterad festivalare, inne på mitt fjärde år in buisness, inte fått uppleva något så när som tältsex ännu.
jag vet inte, men det kan bero på att jag ser ut ungifär såhär hela tiden.

jag minns (observa minns, det ordet kommer inte förkomma många gånger) att första gången jag var på hultsfred hade jag en invuduell hångeltävling med två tävlande. jag & crille.
jag vet inte vem som vann, men på dag nummer 5 hade jag skrapta ihop 24st av manligt kön (från samhälletsbotten skikt)
jag utbytte saliv med en hel del märkliga figurer. bla. en man i kjol och en tysk som just spytt.

those where the days .. härliga ..


nu är jag iaf back in sweden och livet känns kinda ball !
jag kan dessvärre inte släppa det här med min "lilla" formsvacka och har fått en mindre socialfobi känner jag.
men imorgon, om 8 timmar för att vara exakt, ska jag till frissan och fixa frippen igen. sätta dit 80st nya extenstions.
skönt!
förra veckan drog ju borta mina nya, norska, av ren rastlöshet. dumt.


ikväll har jag hokat up med gammelhaggan och iZa på brända.
 det blev lite grill, chill och dill samt mc donalds för att runda av. tämligen trevligt!

dom är lika störd som vanligt och jag ser framemot dom gamla vanliga alkoliserade onsdagskvällarna!
båda har ju fina cribbs och stadigt .. eller ja, iZa iaf.
jag & malin är kroniska ungkarlar i vanlig ordning!
men någon pliktrogen måste ju representera dom också, och då blir ju det vi då!

kom hem för 48 timmar sedan och igår (well, onsdags!) var jag på helkroppsmassage på dagen och kom sen hem till ett uppdukat bord med oxfilé & rödvin.
aaah. mamma & pappa är bäst!
min käraste syster drog (som alla andra!!!! aaaaaaaah, varför är inte jag där när IGGY POP är där??) till peace & love och festivalade sig.

inte hunnit träffa så många nära & kära än, men det kommer!
orkar inte hetsa så fruktasvärt mycket utan försöker ta det lite chillywilly.

träffade dock helt otippat rååbert my dear samt maria idag! åååhhhhhhhhhh vad stissig jag blev!
livet är bra jävla fint!

nu måste jag försöka avrunda och äta bara lite mer flotyr innan jag ska lägga mig och hetskolla på bert!
woho. laddat ner massa avnitt samt filmen

- MEN VI SKULLE JU LIGGA MED VARANN !!!!???






alla mina älskade vänner. va härlig ni är!

fyfanihelvette! puss godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback