HEEEEEEEEEEEEEEEEY BITCHES !!!

jag är jättefull


gör mitt bäst (dvs, går och rättar eftersom) i bloggen.
skulle vart påå poolparty nu. missade allt.
ikea tog över.. vilken makt ni har äöver mig människor..
vart kvar siost med cheferna< samt deras kavaljerer. trevligt. jag älskar att vara ensam.
som tur vad fick jag hooka med ayia.napa.julia.com inatt
jag hade lite liätt emo-fylla och biräättade allt som J redan visste samt hur mycket jag skäart mig i armarna och poppin' pills (one true) efter henne! hah.
det härt med att skära sig i armarna känns jätte av.
förlåt, men gud vad 2001 !


jag måste verklien sova nu om jag ska orka mede mogondagens bestyr.,.

dvs, grill' & cill at high level för att sedan maximala fyllan och vara bounce på gävles alla dansgold (jamen tro gärna det lindis)

ikväll vart det brännboll med gamla goda ikea.. ja , det kanske jag nämde, vem vet.
nu är det jag & håkan (kuddkille) som ska gå till sängs iaf.
- "det är ju en dag imogon också" vääääärldens kanske tråkigaste uttryck!
älskar att det finns en håkan på jobbet nu. jätte jobbigt, vad skadå min nya kudd-kille heta ?


jag oarkar itne med det här här.
har fått väreldens snyggaste granne.


...

medv ärldens snyggaste tjej.
jag trot dom ska sakffa barn.
det låter iaf som det..................................


det ska jag sätta stopp för.




eh, hej ? eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback