hej alla barn nu blir de barnprogram

som en boll kommer jag tillbaks till dig, som en boll kommer jag tillbaks till dig......yehe he hey..

som sagt.

M.a Numminen skriver så från hjärtat.
det är så lätt att känna igen sig i hans texter. verkligen.

ja, nu vill jag ju inte att alla där hemma ska få en smärre chock när jag entrar staden klockan 01.40 på onsdag morgon den 27/6.
så därför känner jag att för allas trevnad måste jag förvarna er att jag slagit nytt rekord i viktuppgång på kort tid.
7 nya, norska, trivsel kilon har jag lyckats plocka på mig under dessa 5 månader i grannlandet.
det är rätt starkt jobbat tycker jag och kräver sig eloge.
men, nog om det!

det var ju ett tag sen jag överhuvudtaget närmade mig min blogg.

det finns många faktorer som spelar in i detta . men mest beror det nog på brist på tid & ork.
som jag tidigare berättat (eller, har jag det?) så har vi haft helt omänskliga arbetstider & dagar vilket har resulterat i ett fett bankkonto och en så-när-på-utbränd-19åring man kan komma.
känns dock helt ok denna sista veckan när jag, genom att trotsar kroppens egna signaler om att det gör ont, skaffat mig en deformerad JÄTTE-fot och blivit sjukskriven tiden ut. till på fredag dvs.

infektion eller slasch slasch (!?) /  blodförgiftning. man tackar!
så går det när man dansar i mina sky high hills två nätter på raken och får skavsår.
och när jag definerar ordet "dansar" så vet ju både du & jag (nära & kära) att jag dansar ju inte bara 10 eller 15min.
utan gärna 10 eller femton TIMMAR.
ok ok , så var inte fallet. men you get it?

så nu går man runt men en fot som upptar 67% av egentliga kroppsyta och haltar på kryckor.

nu sitter jag och väntar på att mackan ska komma hem så jag kan få låna en tång av hans jobb.
har bestämt mig för att ta ur min andra hårförlängning. lina gjorde den inte riktigt så bra som jag hade förväntat mig plus att hela 23st har fallit ur. 67 kvar.
blaha. puts väck med dig min kära!

men först. nagerlack (DISCO-NAGLAR, SÅ JÄVLA PÅ!) och en liten ciggy på loftgången.

snart kommer jag hem.
saknar ju er alla så mycket att jag spricker.
helt sanslöst. trodde inte man kunde sakna människor, platser, lukter osv osv osv såhär som jag gör nu.

ni tjejer. ni är allt. och familjen. och alla.. ååh. alltså. ja, herregud. kärlek!
jag skulle helt ärligt vara jätte död om inte alla ni har funnits här under hela den här underbara och hemska tiden här i norway.
hoppas ni vet det.


(jag har ju alltid älskat dig, och barnen, och dig.. )




eftersom jag som sagt är sjukskriven ska jag försöka göra en liten tafatt comeback här på bloggen tänkte jag.
men hoppas inte för mycket.

1vecka kvar till gävle
2 veckor kvar till DAAAAANMAAARK OCH RÖÖÖVSKILDE !


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH , vad jag älskar er!

go with the flow! / allas er

Kommentarer
Postat av: maadhooe

så jävla gött att du kommer hem!!!!

2007-06-20 @ 02:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback