Liten bildresume

här kommer en liten bildresumé av vad jag och S pysslat med den senaste veckan!
enjoy!


image112


ja, som sagt. härligt härligt, men farligt farligt ......


image113


daniel, jag & flottluggen i lördagsnatt.






Jag & susie Q var ledig (JA DET ÄR SANT !!!!!) i lördas och bestämde oss för att uppleva och åtnjuta varenda sekund (!!!) av vad dagen hade i sitt sköte.
SÅ, vi bestämde oss för att hälsa på Andrea på hennes jobb uppe på berget.
Ekebergs resturangen. en av olsos LIIIIIITE finare ställen so to speak.
båda var sådär fint bakis skakis och termometern visa ungifär ungifär 89grader i skuggan.
perfekt för en walk on the wild side med andra ord.
vi satt på oss våra smartaste äventyrskläder och började vår vandring uppför berget.

image117


cola, cigg & floppflopps är en sann äventyrares bäste vän.

image114


susanne i sitt naturliga tillstånd.


image115

INNAN, obeservera innan, vi kom upp till restaurangen tänkte vi att det skulle vara coolt med lite "laidback and relax" stil när vi erövrade resturangen. dvs, mjukisbyxor och skitig tröja.
vi ändrade dock uppfattning lite senare ....

image118
image119

vi kom dit, kändes oss en smula obekväma i våra munderingar.
beställde en vatten, öl samt en gulrotkaka för att känna att vi också var med i gänget (alla åt blåmusslor och hummer)
sen gick tog vi trikken hem.
det var en fin dag!

image120

.. men först ännu en härlig posing bild på oss som vi bad några andra knäppa.
turistigt!



nu kom mina roomies hem och nu är de dags för mig att duscha samt fixa min nya fripp.
jag stog i två timmar igår och rev och slet i dessa jävla extensions, men nu är dom gone!

sen blir de banken, en sväng förbi jobbet och säga hej (saknar dom redan) och sen hämta ut lite bilder och köpa ramar nere på byn!
och ikväll... aaaaah, ikväll ä de avslutningsmiddag med daniel & mackan på BIG HORN STEAK HOUSE !!!

aaaaaaaaahhhhhhh! blodiga biffar med bea och ... aahhhh ............. köööttttttt .....




HÖÖÖRS KÄRA VÄNNER. ni är the shit!

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar att känna din närvaro igen, ja, för man gör ju faktiskt det genom nytagna fotografier sådär du vet.
känns som vi hookade upp nu när jag och anneli satt och läste igenom de gångna dagarnas bestyr för dig och glada sussie ! duärsåjääävlagolinduzzzzz !
I MISS YOU, I WANT YOU, I NEEEEEEEEEED YOU !
/ulla-bella a.k.a. lotta dårå

2007-06-21 @ 13:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback