kings & queens

misär

hej jesus!

idag har jag & lotta ätit gåendebord hos henne.
dvs, jag bogserade lite gammal avlagd mat från gårdagens mindre bjudning över till hennes lägenhet.
det blev lite thai, köttfärspaj, ägg, två köttbullar samt en liten prinskorv. allt detta serverat med husets vatten!
(KONGO, hörde du? vi får varm mat på tallrik här!)

tillbringat ett x antal timmar i hennes soffa och filosiferat om livet och dess mening.
allt är ju lite skevt nu, som ola skulle ha sagt. skev. haha. bra ord!
men det löööööser sig .. det gör det alltid ......

sen bar det av till wikegård & richard som har införskaffat sig två små håriga bollar vid namn sigge & silver.
mycket fin insats av dem att ta över gobitarna, för annars skulle dom ha hamnat i katthimlen idag.
det blir lätt så när gösta-175-år-med-35-katter-på-nacken går och självdör ..

nu är jag hemma på liten visit för att äta.
det blev ost & kex till middag.
VART ÄR MIN FAMILJ ??? varför har ingen gjort mat åt mig? va va va?
jag är min ålder och utbildning till trots inte kapabel att tillaga min egen måltid .. 

nu ska jag iväg till sara för att dippa sig lite samt spana in nya
beck (såg bara en igår) och smygfisa i hennes soffa! härligt.


image153

JAG OCH KUSINVITAMIN! Norrköping, Augusti -07 schääteee fin fychllaa




vi får höras sen. jag saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback