GOOD BYE MY FRIENDS!

nu bär det av!
jag har inte bloggat nått på senaste för jag har varit konstant alkoliserad!
och ja, ni vet ju alla hur det blir då!

jag har haft en fartfull vecka med mycket fest och glada upptåg!
bla annat hängt ut med alla glada gunni-or jag har, nästan! PUSS TJEJER.
efterfestat med mustasch (ja, jag älskar att skriva och säga det in public. det är ungifär den största händelsen i mitt liv sedan richard från bingolotto gick förbi min framsida med sin hund när jag var 9)
hängt ut på 24timmars kryssning.
samt hetsat, hetsat och hetsat.
inatt har jag inte sovit en liten BLUND - igen!
bög john vill mig inget väl..
men men, jag får väl sova på tåget .. i på flyget (VIIIISSSSST!)
jonte har nyss vart här och uppdaterat mig och helgens bravader samt druckit te.
jag var dock tvungen att hysa ut honom lite vänligt med bestämt när jag var tvungen att packa om väskan för 7 gången idag.


jag kommer sakna er alla mina vänner och ovänner!
lotta kom med en bra idé att jag ska döpa alla får efter min vänner.
det innebär alltså att alla ni gobitar kommer bli halshuggna av mig inom den närmaste veckan!!
ENJOY!

/ L.L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback