JAG HATAR

.. att jag, hör & häpna nu kära vänner, inte sovit en blund på HELA natten! japp. va trevligt..
john blund, och gud, och alla med någonslags makposition (polisen då eller?) HATAR mig!
japp.
ja, främst måste det ju vara bög-john blund och på andra plats gud.
VARFÖR GÖR DOM SÅHÄR MOT MIG?
jag tror gud bestämde sig redan när jag var liten knatt att, ja, "den här linda linström, henne ska vi inte göra det lätt för inte ... mohaha ... mohaha ...
hon ska få sova max 3h / natt och ALDRIG få idka sexuellt umgänge, mohaha... mohaha ... "

MAKTMISSBRUKARE !!!!!!!!!!!
ja, det är ju inte något nytt diiiiirekt. jag har ju praktiskt tagit inte sovit på snart 15 år.. (salt .. peppar ... ) 
knaprat diverse starka pills that kills och gått och pratat med otaliga doktorer. 
men inget HJÄLPER!  jo, ett par riktigt starka små satar, men dom är sjukhuset mycket "sparsamma" med att ge ut .. JOJO, jag om någon vet väl det. skithuvven ... 
i norge därimot, där var dom lite mer liberala så där fick man ju faktist sig en och annan HEL nattsömn lite då & då.

ähe, förlåt, nu är jag så gammal och bitter igen.
men jag blir så frustrerad!
nu blir det inge jobb idag heller för jag kommer somna mitt i lunchrasten, eller ståendes i disken.
Alternativt när jag står och konverserar med en nån arg kund så kommer jag bara tuppa av. godnatt!

och det är ju inte så ... bra .. 

jag kan inte sova för att jag är så stressad.
inatt var jag stressad över .... eh, vad som sägs som .. ALLT ?
egentligen vet jag nog inte riktigt vad jag är stressad över så då passar jag på att vara stressad över allt.
det är praktiskt.

stressad över att jag åker till island om en vecka.
stressad över att jag inte vet vad jag ska packa ner.
stressad över att jag ska flyga.
stressad över att jag kanske ska få ett eget rum och ingen nattlampa. (kommer sova skavfötter med frida jämt, saken är den att det dock inte att uppskattas från hennes sida tror jag)
stressad över att jag ska hinna med att både ha möte med mitt älskade hetsiga rese-team OCH hinna äta middag med kåt-g, iza & malin ikväll.
stressad över att jag skulle jobba idag och inte kunde somna nångång.
stressad över att jag nu var tvungen att sjukanmäla mig för att kunna sova lite på dagen och får FETTTTT DÅLIGT samvete över det.
stressad över att jag inte är kär/tillsammans  med någon (någonsin?????) och FRÄMST att någon av manligt kön inte är kär i mig
stressad över att jag ska till norge direkt efter jag kommer hem från island.
stressad över att vi inte hittat någon lägenhet i norge än.
stressad över att jag gjort av mig så frukansvärt mycket pengar denna sommar. liksom bara kastat dom omkring mig som om det vore bajspapper.
stressad över att jag ibland försummar mina älskade vänner.
stressad över att jag ibland försummar min älskade familj.
stressad över att jag gått upp 7 norska trivsel kilon.
stressad över att gå ner dom.


jag måste nog sluta här. jag skulle kunna skriva en hel roman i a4 form om jag inte hejdade mig här.

men ni förstår? eller? ähe.. kanske inte.
bara det att det gnager inom mig ..


av stress.


...



WELL WELL, det SPÖregnar ute och det har det gjort HELA natten, för er som inte var vaken och kunde beskåda detta vidunderliga väder!
jag ska iaf sätta mig på nån äcklig liten regncape och ta en promenad och sen sola.
INTE försöka sova. då kommer jag sova bort hela dagen och inte kunna somna ikväll.
BAD IDEA LINDA!
satteeee, det blir några timmar mitt på dagen för att ens orka med livet samt kanske ett besök på hälsocentralen i kampen om att få tillbaka mina sömntabletter.


hööörsch ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback