GRATTIS GÄVLE!


ja, hallon och halleluja! dagarna går, men linda består som ni vet!

nu var de ju inte igår man kammade sig och skottade ihop någon skryt historia om hur man rest jorden runt och lÅG med halva Australiens manliga befolkning mellan 16 och 35. Eller hur man har haft kronisk diarré under två och en halv månads tid.

men de blir inge! nepp. jag har beslutat mig för att köra det live som en liten PowerPoint redovisning med overhead och grejer för samtliga av intresse.


annars då? värst vad mycket bloggar det poppar upp från både den ena och den andra här i gävlehooden nowdays!? det finns alltså uppenbarligen fler än jag som gillar att blottlägga sitt privata liv för allmänheten.


dagen till ära har jag och lotta (efter en kulinarisk upplevelse på östens pärla med KG & gammel) sammanstrålat i vårsolen.

att sammanstråla i vårsolen låter ju väldigt städat och trevligt kan man tycka.

det var det å andra sidan också.

Men inget hindrar ju lotta från att gå raka vägen till systemet och inkasserar 6st starköl och ett paket cigg för att agera stämningshöjare!   


Inte för att jag var mycket bättre själv som stal en överbliven öl sedan helgens bravader och Isabelles (förlåt iZa, om du nu mot all förmodan skulle gå in på Internet och hitta min sida och läsa detta ödesdigra) HARDCORE öl (cider?) som legat väl undangömd.


med solen i ögonen, Lars Winnerbäck skulle inte kunna ha sagt det bättre själv, lutande mot en husvägg satt vi och förtärde lite alkoholhaltig dryck och kedjerökte.

sweet och de vet ni! synd bara att vi till och från inte riiiiktigt kunde njuta av nuet pga. att vi båda lider av en lätt förföljningsparanoia.

vi var hela tiden var tvungen att speja i intervaller efter eventuella fiender.

En sannolik fiende kunde vara allt ifrån Julias mamma som är ute och rastar Bella (se: hund, inte barn) till någon annans ... mamma! typ, min eller lottas.


eh, ja! jag förmodar att vi var mest rädd att någon acceptabel människa skulle svänga förbi (gärna joggandes, väldigt social accepterat!) för att se oss sitta salongsberusad vid högskolan en onsdagseftermiddag med ölburkar och fimpar som enda och närmsta anhöriga.


socialt missanpassade eller ej, det var känsla! sånt där man kommer att prata om i höst när man sitter och gnider i en mörk och fuktig lägenhet någonstans i förorten. (och med förort menar jag såklart hemma olsbacka eller något annat completely harmless)


nu är jag ärligt så trött och utbränd efter detta trixande med bloggen.

märks att man är lite ur form som norrmännen skulle ha uttryckt sig!

på tal om norrmän så konverterar jag och susie q till sådana om två veckor.

back to work and realty, deal with it LINDA!

här hemma lever jag bara i fantasivärld där allt kretsar kring sex, makt & pengar (AHMEN FÖRMODLIGEN)

ähe. snarare om "fullast vinner" och sova bort dagarna.

jojo!


Nice att vara hemma igen! ni vet jag har saknat er.

snopp/ lindis.

 


klicka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback