SING HALLELUJAH!

sjöng ju för övrigt dr. alban en gång i tiden ..
vad hände med allas vår doktor egentligen? han är ju helt förstaklassig!
stora läppar och dov stämma, hello africa liksom!  han har vart lite dålig på att höra av sig på äldre dar ..

helt galet att jag får jordens infall och skriver två dagar i rad. wow, helt crazy alltså .. lite som "crazy camp" på roskilde..
- ett klistermärke i taket, VAD HÄNDE IGÅR LIKSOM !!??
härlig jag är som drar intern skämt på bloggen. men jag vet ni älskar mig ändå!

idag köpte jag en ny mobil! .. nästan.
jag var superstissig och hetsade fram till kassan redo att dra kortet varmt ännu en gång.
som tur var så informerade ynglingen bakom kassan mig i grevens tid den lilla detaljen att den endast funkade med telia kontantkort och INTE comviq som en annan går och drar på.
SYND. den var fin som snus i kulören ROSA med små attrialjer på.

ingen hör mig varken på min "nya" eller min gamla mobil. 
det är ett smärre problem vilket resulterar i att ingen vill ringa mig och när någon nu i yttersta nödfall MÅSTE ringa mig uppstår en viss irritation från båda parterna.
med tanke på att den som pratar med mig inte hör mig och från min sida med tanke på att personen i fråga uttalar ordet "VA!?" ca 89% av den egentliga konversatonen.
så JA, det råder vissa kommunikations svårigheter, det är väl inget att sticka under stol med mina vänner.

eftersom det inte blev nån ny mobil och vädret gjorde att gävle förvandlades till kosovo beslöt jag mig för att ta ur mitt löshår som pricken över i:et ni vet! värre kan det inte bli tänkte jag.

men ack så fel jag hade! 
så nu spatserar man runt som en svettig tysk i synth-frilla med utväxt.

ähe, så illa är de inte kära vänner. det är bara lite ovant.
vi har dock sparat några slingor som hänger lite längre på ena sidan samt gjort det uppklippt och större på huvudet.
och imorgon ska lina färga mitt hår svartare än chef i south park!
Så nu är de väl bara att gå ner 15kg, börja röka heroin och skaffa 27 nya tatueringar så blir jag gävles svar på amy winehouse!

susanne, lina & lottan var förbi här ikväll och drack lite te och snackade skit.
susie sunshine har haft inte haft det lätt idag då hon både lyckats förstöra sin nya mobil samt nästan blivit påkörd på hemvägen. vojne vojne, livet är inte lätt ibland.
ain't no sunshineeee ...... med vem har inte haft ett svart moln över sig idag liksom..

jullan är norrland och lever livets goda medan jag sitter här och skaver.
nu ska jag beställa nya färglinser och FORTSÄTTA lyssna på macarena och andra gamla godingar man kan söka upp på youtube, typ las ketchup och cheeky girls ! hej hej!

imorgon blir de bio, fan va chilla gunilla! de var ju inte igår man gjorde det.

länge sedan man körde lite djur i hatt!
struts i stråhatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback