ALLA GILLAR BRUDAR!


bantning är SÅÅÅ 2001! varför gör folk sånt över huvudtaget? när jag bantade i en och en halv dag så kändes det som barnmisshandel (med tanke på min ringa ålder), så jag slutade. man ska inte göra sig själv illa ... eller barn .. och  absolut inte båda samtidigt! 
näe asså, tackarvetja majonäs & sockerlag, det är bra skit de!

 .. "gå till schkoooolan, och läre er att bschliii bättre männischooor" som vår nyinfunne "vän" på gallerian 9:an sa till julia och mig häromdagen. 
Vi mötte han i kön till spelkiosken. det var magiskt.
till en början var han tämligen munter och upprymd och ville samtala om allt ifrån kinesiska tecken till hemmasnickrad konst. dock spårade samtalet ut en aning när han till sin stora förskräckelse upptäckte att julia var av kvinnligt kön (det hade han förhoppningsvis redan insett) , och dessutom SNUSADE!
där gick tydligen gränsen för hur trevlig man kan vara på en och samma dag visade det sig.
de föjande minuterna predikade han högt och tydligt (så tydligen man nu kan uttrycka sina åsikter efter man dragit i sig en flaska T-röd fem minuter tidigare)
"tscheeejer som schnuuuusar är de väääärrrschta jag veeeeeeeeet" gormade vår vän högt och O-tydligen inne på kisoken. de sista vi hörde var någon mummel om att allt var skit och sen gick vi iväg med hedern i behåll och en stor prilla innanför läppen.


annars är livet fint.
jag har hunnit med att träffa diverse löst folk samt fikat, druckit öl, kollat på film, tvättat (nästan) samt satt i nytt hår under de senaste två dygnen.
ikväll har det plingat i mobilen när diverse törstiga-vänner-on-tour har vart sugna på en öl eller 7 down town.
men jag ÖRKAR INTÖ (som öskar skulle ha sagt) inte ikväll. de beror främst på att jag redan dragit en liten after work (jaja, men med folk som faktist jobbar) idag ..

har även införskaffat mig två snaskiga munderingar inför helgens bedrifter.
världens minsta klänning i svart spets. JARRRRRÅ! samt ett par utsvängda back-to-the-70's-jeans! mums.
det blir galet party på wasteland imorgon när carro vinkar ajdö innan hon tar sitt pick och pack till london!
tur är väl att hon planerar att åka redan nästa vecka med tanke på att hon blev vräkt inatt. haha
heavy!

nu lyssnar jag på cornershop och har för avsikt att lägga mig och ligga vaken till 05 snåret i vanlig ordning. det är sjukt ohärligt men man ska väl inte klaga som vi brukar säga här i sverige.
tänk på barnen i afrika.. lilla starvin-marvin & co. dom har de inte lätt ..


föresten kan jag gå ut i ett officiellt presssmeddelande och berättade följande:
jag flyttar tillbaks till oslo. rätt snart också. japp! det ska bli mysigt hoppas jag.

4:e gången gillt eller vad säger man..?

VI GÖRS!


Kommentarer
Postat av: Lottizzz

lindizzz, jag har gjort en blogg, blivit bloggfantast och fanatisk över bloggandet osv osv.

viiiiisst.. men nu kan du hålla reda på mig när jag drar, och ja, när du drar ! jo, lite så var tanken. ring upp mig, sluta trycka på upptaget din tjvu.

TACK på förhand!

/din vän i etern


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback