oskön

bara massa oprovocerad (nästan iaf) ångest och jobbig huvudvärk.
det är vad den här dagen är... riktigt gay faktist.

jag, anton & michell satt och ransakade helgens bravader.
mest-misär-2008 var väl ändå michell. han ville gräva sin egen grav nedanför antons soffa tror jag.
sen åt vi lite fiskpinnar och såg livet från den ljusa sidan för en minut eller två.

ähe.. jag är less som aldrig förr. nu ska jag ta en sömntablett och ut på verklighetsflykt, hejåhå. .
men imorgon är de bättre, de är det alltid! och tur är väl det kära vänner och ovänner! (för några nya sådana man har väl lyckats införskaffa under helgen kan jag tänka mig.. )


.. och vart är min katt !? det är ju oväder ute ..

ps. mulder, scully, VAD GÖR NI!? jag trodde vi var såååå tighta, men icke! ni går bort. väldigt ute-lista över er liksom ..  hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback