En rosa socka och lite för många hund-mackor..

Nu har jag och pappa bantat i exakt 25,5 timmar.
dock föll jag för frestelsens frukt, som var förklädd i form av chips hemma hos lotta tidigare ikväll ... 
det ödersdigna lilla felsteget råkade slippa ur mig vid den numera allt vanligare familje-sammandrabbningen vid tv:n om kvällarna.
som tur var erkände även far att han syndat under gryningstimmarna.
Han hade vart och tinat upp lite mockarutor och hetsätit russin för att dämpa sitt oerhörda sötsug.
därav förlorade pappa stort efter bara några få timmars kvällsbantning.
CHEERS!

MEN! nu har vi lovart varandra dyrt och heligt att vara lite mer engagerade i vårt allmäntillstånd och kroppsliga välbefinnande! 
har nu bantat i fyra timmar och 17minuter, det går jättebra! 

jag har hunnit med att göra tusen roliga och ungefär lika många tråkiga saker sen sist. 
orkar inte berätta mer ingående om något utav dom faktist.
jag ger er några ledtrådar så får ni får gissa er fram.
sten, sax, påse & ligga. ja!

men en tråkig sak kan jag faktiskt bjuda på.
Det var att jag mot min vilja kollade på 28 dagar senare innan jag skulle somna inatt. 
min kropp röstade JA och min knopp NEJ. men eftersom vi lever i ett demokratiskt samhälle och min kropp i symbios så blev det av allt att döma ett JA med tanke på att min kroppsyta är större än min hjärna. (rätt uppenbart med tanke på min dumdristighet...) 

senast jag kollade på klockan stod den på 04.37 och därefter är allt bara en lång mardröm framtill 10.00.
bra gjort! 
jag brukar inte bli SÅ rädd när jag kollar på den (eller någon annan) men igår var jag lite känslomässigt urbalans och därav mardrömmarna. dumt att sparka på någon som ligger, typ sig själv..

på torsdag ska jag äntligen fixa håret igen.
de senaste tre veckorna har jag gått runt och sett ut som en tvättäkta MM (motorcyckels-mamma) i min svettiga frisyr.
ska bli skönt att kunna röra sig bland folk utan att få självmordstankar igen!

nyss frågade pappa kongo mig om jag visste vad en "ROSA SOCKA" var.
jag förstod genast att han inte menade någon som ens liknande vad jag hade i strumplådan.
jag svarade därför sanningsenligt att jag inte hade en aning och då bad han mig sms:a frågan till 118 100:s svarstjänst.
jag meddelade min far om att det var ett relativt dyrt nöje som skulle ta att kosta mig hela 12 riksdaler.
" - 12KRONOR !? va? vad är de för jävla idioter som skickar frågor för det beloppet !?" undrade min far sansat.
"-  ja, sådana som du kära far" svarade jag plikttroget.
men eftersom min ovisshet fortfarande inte var stillad ville jag höra svaret.
då blev pappa lite tillbakadragen och sa plötsligt att svaret var för långt för att han skulle ORKA läsa det högt så istället fick jag låna hans mobil.
Svaret 118 100 skickat var följande:


"En rosa socka uppstår när ändtarmens väggar faller ut genom analöppningen, ett slags analt framfall (prolaps)
Den lilla biten av ändtarmen som tittar fram liknar då en rosa socka.
Detta brukar kunna ske bland annat vid analsex då penis dras ut plötsligt"


Efter detta fick jag höra att det tydligen var Ulf som under press påtvingat pappa att skicka in frågan vad nu en rosa socka var för något. (dagens ljug)
precis då kommer mamma ut och Johannas rum och vill veta vad det är för rosa socka vi pratar om.
hon började genast mumla om alla ensamma stackars strumpor i diverse kulörer som inte har något par nere i sovrummet.
sen frågar hon förvirrat mig om jag hittat just den raggsocka som vart borta sedan i julas.
Pappa och jag skrattar rått. Mamma förblir utanför & oförstående.
Johanna tror vi menar att socka rimmar på "tjocka" och att vi kanske skämtade om att vår fars något överviktiga kroppshydda.

ja, hejåhå. här händer det grejer med tjejer alltså ..

En grej som hände med en tjej idag var att hon tillagat sin köttfärssås på ett väldigt simpelt och spartanskt sätt, nämligen med endast en ingrediens, LÖK.
efter hon förtärt middagen var jag tvungen att gå hem för det fräste i ögonen när jag satt brevid henne.

tårfylld men glad i hågen gick hem och bantade.

nu ska jag avvika.
hade tänkt att snusa ihjäl mig samt ladda inför kvällens zombiefilm på 3:an.
Dawn of the dead. en av mina favoriter faktist! HOHO.

det kommer bli en lång natt ...


föresten, fan va dålig alla är på att skriva kommentarer till mig  !!!??
ni fattar väl själv att det inte är nå kul att sitta och utelämna alla sina privata angelägenheter för alla er främligar och så kan ni inte ens bjuda på en endaste liten kommentar!? jag kan ju ändå inte se vilka ni är .. !
jag skulle nöja med mig något så litet som "du är den enda, bästa, snyggaste och tuffaste jag vet och jag vill vara dig och göra allt precis som du"
inga stora krav med andra ord....

godnatt cockfags.


kul ord.


Kommentarer
Postat av: Löken

jaha.. en tjej sitter här på fabriken 07.14 och bara räknar ner timmarna till sin spartanska lunch.. man ska ej underskatta lök linda, ej underskatta lök !

/Löken lotta

2008-08-27 @ 07:14:05
Postat av: Klå-Bert

du är den enda, bästa, snyggaste och tuffaste jag vet och jag vill vara dig och göra allt precis som du

2008-08-28 @ 23:56:17
Postat av: Wikan

Apropå rosa sockor såg jag det här på mange myts blogg.



http://imgs.sthlmsfinest.com/blogEntryImages/65513.jpg

2008-09-01 @ 21:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback