cheers - big ears!

Nu tror jag minsann att det är ultimate street fight hos våra grannar igen, hejåhå!
citatet "kärlek börjar alltid med bråk" är något utav ett nyckelord i deras förhållande skulle jag vilja säga.

jag är ännu en gång hemkommen, denna gång dock från en något mindre tripp i form av snabbvisit i sthlm & norrköping.

det här med att ett glas vin om dagen är hälsosamt har man ju hört. jag har tagit det på stort allvar den senaste tiden skulle man kunna säga! (de senaste 8 åren för att vara exakt) men jag menar VADÅ, man har ju semster! då är ju allt ifrån oskyddat & ogenomtänkt sex till att dricka 17 glas vin om dagen tillåtet utan att någon rastlös själ (min far) ska ha några invändningar.
sen att min nuvarande semester forskrider ända framtill den 11 september är ett annat kapitel. Man kan tycka det låter föga oroväckande men det är bara att lie back and enjoy the ride skulle jag vilja säga. 
men kan även som jag föredrar att kalla det påstå att man "står mellan två jobb"  ... (aldrig arbetslös, nej nej)

i övrigt så går livet sin gilla gång och det mesta känns realtivt bekymmerslöst för tillfället.
det är bajen, bärs & rakade brudar för hela slanten!
men som man brukar säga, yesterday, all my problems seemed so faaaaar away ... så det är väl bara att invänta att man går och bryter lårbens halsen eller måste gå och göra en tarmsköljning inom den närmsta framtiden helt enkelt.

som tur är så är alla balla hemma över sommaren och det kan liksom inte bli bättre än så.
dock kommer ju allas vår julia & lina fly landet för ett glassigt liv på londons bakgator. carro gör väl också entre där någonstans i oktober! 
lotta & mastodont-films-mats (mattias) börjar ju även dom fundera på om vårt grannland (inte finland!) har något som faller dom i smaken. och ja, norge har ju en tendens att dra till sig vårdslösa vitala svenskar (typ mig) för att få lite svart arbetskraft. full fart säger jag!

en annan åker iväg och chillar med fåren borta i landet som gud glömde i år igen. tack och hej ..
trodde liksom att det var en one hit wonder men se vad mycket ett år kan göra med ens tankar & värderingar (money bitch .. )
som tur jävla är så följer världens anständigaste damer johanna, klara & nina med mig vilket gör att mina framtidsutsikter där borta ser ljusa ut.

en annan bra grej är att jag fått hångla en hel del på äldre dar, det skall gudarna veta!
eftersom jag är kroniskt ensamstående så är det oerhört trevligt med lite uppskattning från det manliga könet.
det bevisar ju att man inte är helt impopulär iaf.
en liten detalj som gör det hela lite mindre trevligt är ju att man inte bor på samma ort. inte ens samma land för att vara lite mer precis.
telefonsex i all ära, men inget går väl upp mot att få skavsår efter man har torrjuckat i en skinnsoffa i tre timmar! jamen ni vet!?
men om några veckor, då blir det real deal igen, och jag längtar! mums på dig!

imorgon har jag beräknat att gå upp 3kg på mindre än 2 timmar!
det känns som en mindre utmaning, jag menar, man har ju vart med ett tag!
vi ska nämligen till mina kusiner (på samma gata) och äta fördelsedags lunch. hej hej! det går bra.
och efter denna lilla tillställning ska jag möta upp en viss susie q för att styra upp lite viktiga angelägenheter nere på stadens torg samt möta upp världens godaste lotta. WOHO!
klädsel: ett tält.

nu ska jag fortsätta hånskratta åt morgan pålsson & co i sängen. det ska bli happening of the day!
tack igen kusin för en fin helg, norrköping är digg alltså. hej hej palace! tre våning och hundra dansgolv funkar för mig!


jaja, skit ner er så länge. vi hörs, förr eller senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback