Garden state soundtrack

Godmorgon världen!

maja
 var en pärla och skickade mig soundtracket till garden state  inatt.
mums! 
jag hetslyssnade på det framtills jag somnade runt 6 snåret imorse och DIIIIREKT när jag vaknade upp ur björndvalan ungifär ... nu
jag vill minnas att jag hade svårt att ta allas våran J.D på något större allvar de första minuterna i filmen. men efter ett liten diskussion med mina inre organ (HJÄRTATofcourse) så var vi överrens om att han gjorde en oerhörd insats och gav efter. jag blev kär. en andra gång. Zach Braff in. my. heart.

under en svagt ögonblick igår kan det tänkas att jag skrivit här att jag skulle upp med tuppen denna morgon.
men det vet ju både ni lika väl som jag att det representerar min något skruvade tidsuppfattning.
man kan kalla det optimism också, jag vet inte.

i vilket fall som helst var jag uppe vid 13 någonstans och KÄKADE LITE FRUKOST bestående av EN kopp faste-te samt 1,5dl äppelmust av högsta kavlitet.
sådärja!
nu har jag duschat och ska dona lite med mitt något befläckade yttre ett tag innan jag tar mig ner på stan med fanny för att kanske möta upp maddo.
i ett senare skede ska vi hooka med lotta samt en livs levande vietnames! spännande.
vi ska ha en liten dejt och ställa förberedda (?) frågor angående väder och vind, stränder och städer. ratatataaa...
gullig vi är.

gårdagen var fin iaf. jag hookade upp med anton för lite inpregnerade-mygg-näts-shopping !
sen blev det fika för att catcha up a bit om vad som hänt det senaste året när vi vart på vift.
har saknat honom mycket faktist.

sen blev det kaffe med dopp hos carro (te med cigg) och lite skitsnack.
och after eight rulla maja förbi min boning i sina mjukaste kläder och skönaste tips!
härligt.
inte alls så asocial dag som denna.
jag sitter bara och lökar och orkar inte ta mig för någonting.

fick även ett mycket inspererande telefonsamtal inatt vid 03.28 av en gravt berusad kristina med en något mindre bersuad isabell i bakrunden.
kristina berättade oakitulerat diverse saker av mer eller mindre betydelse. bla, att hon skulle upp och jobba om 3,5 timmar och att hon då tagit på sig att jobba 12timmar. HAHA!
samt att hon och iZa för tillfället befann sig på ett hotellrum som dom bokat någon timme före i dimman.

meningen var att de skulle gå på en liten afterwork för ovanlighetesskull (visst) men att det slutade i ett hotellrum på CH med minibar och nattliv på tv.
ja, isabell & kg kan man alltid lita på!

"underbara människor, jag känner dom"


nu ska jag ner i köket och äta lunch bestående av 2dl grönsaksbuljong med husets vatten.
JAG KAN KNAPPT BERGA MIG!

10 dagar kvar! UHNTISS UHNTISS UHNTISS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback