I goda vänners lag

god afton sverige!

vaknade dessväre med ett ryck klockan 12.46 av att en viss person K ringt mig 5 gånger på mobilen samt även två gånger på mitt norska nummer! AAAAGGH! fattar inte folk vikten av en god nattsömn? att få sova ut? att morgonstund har guld i mun? va?

"förbannade jävla biljävel, samma jävla sak, varenda jävla dag .. "

listan får vänta.....



nu har jag suttit och laddat så sjukt mycket bilder på facet att jag inte orkar skriva nått här. svettigt!
jag måste upp i gryningen imorgon för att påbörja min årliga FASTA.
baha, förberett magen i tre dagar nu genom att äta sallad, yoghurt, sallad, te, sallad och .. lite  .. te..
woho, i morgen tidli ska jag upp och shotsa lite gloubersalt och skita ur mig 5kg rakt av barra! bekvämt!
sedan följer tre dagar av pure pain och två till av almost pure pain. 
man kan börja lukta lite gammal ost (se: disco-murva) när man fastar.
så bara blunda och tänkt på nått annat (det där kan vi nu!) när jag sveper förbi så ska nog det här gå vägen kära vänner!
vi hörs.
 

ALL MAKT TILL TENGIL, VÅR BEFRIARE!



såhär tjock & glad var jag när jag kom hem från roskilde.
var dessvärre tvungen att redigera (se; klippa. Låter bara så ballt att redigera) bort lotta ur bilden. 
hon såg av någon anledning relativt oanvänd och städad ut. mh

..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback