listan, försök två

Årets Arrangörer/festfixare:
Årets Brötigaste:
Årets Chaufför:
Årets Chill-out/fikapolare:
Årets Existensialist:
Årets Filmvetare:
Årets Gamer:
Årets Hund:
Årets Inte-sett-röken-av-på-en-evighet:
Årets Kock:
Årets "Kom-igen-nu-killar-ni-fixar-ju-det-här"-pingla:


de tidigare får ni läsa nånannan .. stans .. nått inlägg ner dvs.
japp, here we go agian.

Årets Kommunist: maja kom med det fina utlägget om att det måste ju ständigt vara allas våran KARL BERTILL JOHNSSON. iaf om hans far hade fått välja med tanke på att Tyko Jonsson hörde till dem som tror att alla som frivilligt ger bort någonting är kommunister.
Årets Money-maker: JAG. lätt. 2007 har jag verkligen levt i andan get rich or die tryin' . och jag lyckades. (luft-klapp på axeln till mig själv)
Årets Musiker/Kompositör:
miss li för hon är ... hon! ja ..
Årets Norrköpingsbo: det måste ju bli min kusin eftersom det vore skittaskigt att typ välja en av hennes kompisar eller dyligt. hehe, skämt åssido. självklart NINA! världens mestaste norrköpingsbo som dock befinner sig på annan ort för tillfället.
Årets Par: eeeh .. får bli mamma & pappa. och visst kan de tyckas vara ett mysterium att min arma moder fortfarande hyser varma känslor för min far när han går runt iförd denna lediga klädsel till vardags
  (klicka för en ÄNNU större lars i civilklädsel)
Årets Resenär: JAG, igen. oslo, danmark, island, oslo. OKEEEJ. var inte så himla vräkigt när jag väl fick det på papper. men det har känts som jag ständigt flytt landet för att sedan återvända i väntan på nästa utvisning och så vidare igen. håll i hatten!
Årets Resenär 2: finns massor av gör fräna resenärer där ute. bara det att det känns lite genant att börja redogöra över folk som inte känner mig. för jag känner er .... i smyg. jag känner alla, utan att ni vet om det bara.
Årets Schackspelare: säkert nån gammal wiskey-balle som sitter och skaver på en träpall i greklands ö-värld nånstans.. säkert..
Årets Sjukaste: Isabell brukar ju ha en tendes att dra på sig både det ena och de andra. dock var det ett tag sen hon låg på sjukan sist. vi får för allt i världen hoppas att hon klarar sig undan turist diaree i thailand. jag håller tummarna!
Årets Stiligaste Mustach: joel thedeen! jag minns att jag uttalat mig negativt om denna lilla acessoar tidigare.
"men det är glömt nu" den är fresch!
Årets Sushi-kock: eftersom jag aldrig äter sushi kan detta bli ett smärre dilemma. men jag tippar på att gubbarna på DEPÅ sköter sig snyggt eftersom deras lax teriyaki är hel ball!
Årets Tennisspelare: björn skifs! eller borg, jag minns inte. men det känns ju lite som att han var häftigare där runt 70-talet, jag vet inte. får en diffus känsla av att han är lite avslagen och förlegad. vi kör på skifs ist!
Årets Tik: den enda tik jag känner är min katt popsie och lottas katt molly. (måste det vara en katt?)
popsie vinner för hon är i min ägo!
Årets Torrboll: nämer inga namn! men ibland är personen ifråga så torr att det nästan frasar om den när den går.
oroväckande.
Årets Vandal: anna! fast anna är en snäll mys-vandal som skriver fredliga tags på igensnöade bilrutor och dyligt.

nu avrundar jag.
imorgon går vi in på kategori "personligt" .. spänningen stiger.

dagen var fräsig. jag gick runt och fes i morgonrock till klockan 18.32 då jag beslöt mig för att rycka upp mig och supa ner mig hos lotta med brudar, te och VICTORIA'S SECRET SHOW.

nu sover jag. TJAAAA


Personligt

Årets Inköp:
Årets Inköp 2:
Årets Inköp 3:
Årets Kap:
Årets Roligaste:
Årets Spel:
Årets Sysselsättning:
Årets Tråkigaste insikt:
Årets Tråkigaste insikt 2:

Musik & Film

Årets Film sedd första gången under 2007:
Årets Film med biopremiär 2007:
Årets Film med svensk biopremiär 2007:
Årets Filmupplevelse:
Årets Konsert:
Årets Lyckopiller:
Årets Mest Lyssnade skiva:
Årets Musikgenre:
Årets Musikgenre 2:
Årets Tröttaste musikgenre:

Diverse

Årets Fest:
Årets Fik:
Årets Happening:
Årets Happening 2:
Årets Minskning:
Årets Oavslutade:
Årets Onödigaste utgift:
Årets Onödigaste utgift 2:
Årets Projekt som aldrig blev av:
Årets Projekt som aldrig blev av 2:
Årets Projekt som aldrig blev av 3:
Årets Roligaste:
Årets Samtalsämne:
Årets Segaste utgift:
Årets Site:
Årets Sport:
Årets Utflykt:
Årets Öl:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback